tel. 000 000 000
Biuletyn Informacji Publicznej
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży sp. z o. o.
drukuj

Zaproszenie do złożenia oferty na kontrolę biletów w 2023

Łomża, 5 grudnia 2022 r.

Znak sprawy: MPK/1/2022

Zaproszenie do złożenia oferty

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do 130.000 zł

Zamawiający Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży sp. z o.o. z siedzibą w Łomży,
ul. Spokojna 9, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do 130.000 zł pn. „Wykonanie usługi polegającej na kontroli biletów w autobusach komunikacji MPK
w Łomży sp. z o.o. oraz prowadzenie windykacji opłat z tytułu przejazdów bez biletu”

 

  1. Termin wykonania zamówienia od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
  2. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kontroli biletów i dokumentów przewozu osób i bagażu w autobusach komunikacji MPK w Łomży sp. z o.o. oraz prowadzenie całkowitej windykacji opłat z tytułu przejazdów bez biletu.

Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia, co najmniej 500 kontroli biletowych, w tym minimum 50 kontroli w dni wolne od pracy  i 100 kontroli po godz. 17 –tej, w ciągu każdego miesiąca na wszystkich liniach autobusowych oraz dostarczenia co miesiąc wykazu dokonanej kontroli.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 

Kontrole będą prowadzone zgodnie z Regulaminem kontroli stanowiącym załącznik nr 2. Realizacja kontroli będzie przedstawiana w Raporcie miesięcznym z kontroli, stanowiącym załącznik nr 3.

Wykonawca ma obowiązek przyjmować interesantów w sprawie skarg i wniosków przynajmniej raz
w tygodniu przez 2 godziny. Zamawiający może udostępnić miejsce (pomieszczenie) do przyjmowania interesantów w swojej siedzibie na zasadach określonych w odrębnej umowie. Miejsce, dzień i godziny przyjęć muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.

Wykonawcy przysługuje 100% kwot wpłaconych przez pasażera za jazdę bez ważnego biletu (również za przewóz bagażu).

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:  

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym  zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Spełniają i przyjmują warunki określone w ogłoszeniu oraz we wzorze umowy.
  5. Wykonali należycie minimum 3 zamówienia, których przedmiotem była kontrola biletów w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie.
  6. Wykonują lub wykonywali usługi, u co najmniej 3 przewoźników z użyciem czytników elektronicznych.

 

Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę – łączna wartość brutto oferty za  cały czas trwania umowy.

 

  1. Składanie ofert

Ofertę należy złożyć w kopercie opatrzonej opisem:
Oferta na „Wykonanie usługi polegającej na kontroli biletów w autobusach komunikacji MPK
w Łomży sp. z o.o. oraz prowadzenie windykacji opłat z tytułu przejazdów bez biletu”
w siedzibie zamawiającego w Łomży, ul. Spokojna 9, pok. nr 16 (sekretariat), lub przesłać pocztą na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży sp. z o.o., ul. Spokojna 9, 18-400 Łomża;

do dnia 14.12.2022 r. do godz. 10:00 ( liczy się data wpływu do MPK).

Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, według wzoru oferty stanowiącego załącznik nr 4.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.12.2022 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.

Informacji w zakresie zamówienia udziela: Robert Wierciszewski, tel. 728 334 365

Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji
z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce BIP oraz przekazana Wykonawcy na adres wskazany do korespondencji.

                                                           

Załączniki:

Zał. nr 1 – Wzór umowy

Zał. nr 2 – Regulamin kontroli

Zał. nr 3 – Raport miesięczny z kontroli

Zał. nr 4 – Wzór oferty

Załącznik nr 1 – Wzór umowy

Załącznik nr 2 – Regulamin kontroli

Załącznik nr 3 – Raport miesięczny z kontroli

Załącznik nr 4 – Wzór oferty

Osoby odpowiedzialne

Autor:Marek Chojnowski
Odpowiada:Marek Chojnowski
Wytworzył:Marek Chojnowski
Data ostatniej zmiany:2022-12-05 15:21:00

Archiwum

Data Autor
2022-12-05 15:17 Marek Chojnowski zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 437