tel. 000 000 000
Biuletyn Informacji Publicznej
Miejski Dom Kultury - Dom Środowisk Twórczych w Łomży
drukuj

Szukamy specjalisty do spraw wystawiennictwa do 22.02.2023 r.

MDK-DŚT zaprasza do składania ofert na stanowisko: specjalista do spraw wystawiennictwa - osobiście lub na adres sekretariat@mdk.lomza.pl. Termin składania ofert upływa 22 lutego 2023 r. o godzinie 15.00.

 

OPIS STANOWISKA PRACY

 

A. DANE PODSTAWOWE

1. Nazwa stanowiska pracy:  Specjalista do spraw wystawiennictwa

2. Dział organizacyjny: Dział Edukacji Kulturalnej i Organizacji Imprez

a) samodzielne stanowisko: nie

b) 0,5 etatu lub pełen etat

c) podległość: kierownik Działu Edukacji Kulturalnej i Org. Imprez

 

B.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY

a) dobowa norma czasu pracy – 8 godzin

b) tygodniowa norma czasu pracy – przeciętnie 40 godzin

c) praca zmianowa wg. harmonogramu

d) wynagrodzenie za pracę – wypłacane raz w miesiącu 28. dnia każdego miesiąca

e) możliwe rozpoczęcie pracy – już od 1 marca 2023 w wymiarze 0,5 etatu z możliwością zatrudnienia na pełen etat.

 

C. WYMAGANIA

  1. Osoba musi spełniać wymogi określone w art. 54 ust.2 ustawy o finansach publicznych. Są to:
  • Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków na zajmowanym stanowisku.

 

D. WYKSZTAŁCENIE

  1. Kandydat na stanowisko specjalisty ds. wystawiennictwa powinien spełniać warunki:
  • wykształcenie wyższe – preferowane  plastyczne lub historia sztuki,
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
  • umiejętność poszukiwania i pozyskiwania źródeł finansowania działalności statutowej instytucji,
  • znajomość procesu wystawienniczego,
  • znajomość środowiska artystów plastyków i fotografików,
  • umiejętność łączenia pracy kreatywnej z administracyjną,
  • doświadczenie w nadzorowaniu procesu opracowania materiałów i wydawnictw reklamowych, 
  1. Wymagana znajomość przepisów z zakresu:
  • ochrony danych osobowych
  • organizacji i prowadzenia działalności kulturalnej 

 

E. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU

  • tworzenie i realizowanie programu upowszechniania form plastycznych i fotografii w ramach działalności Galerii „Pod Arkadami”,
  • opracowanie planów merytorycznych i sprawozdań z ich realizacji,
  • zarządzanie bieżącą działalnością galerii, w tym zapewnienie aranżacji wystaw, organizacji i realizacji wernisaży, spotkań autorskich,
  • realizacja działalności edukacyjnej oraz kulturalnej w galerii (warsztaty, zajęcia, plenery, spotkania, projekcje filmowe),
  • współpraca z twórcami, galeriami i instytucjami kultury, organizacjami pozarządowymi  w zakresie organizacji wystaw i edukacji artystycznej  prowadzonych w galerii,
  • przygotowywanie materiałów i wydawnictw towarzyszącym wystawom itp.,
  • dbanie o właściwy rozwój i wysoki poziom podległych form merytorycznych,
  • współpraca z innymi działami MDK-DŚT przy realizacji ich, oraz własnych zadań,
  • podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych,
  • prowadzenie dokumentacji wszystkich form działalności galerii oraz dbanie o właściwą reklamę i promocję realizowanych przedsięwzięć.

 

F. WYMAGANE DOKUMENTY

  1. CV i list motywacyjny zawierające informacje o dotychczasowym przebiegu zatrudnienia, posiadanych kwalifikacjach zawodowych oraz posiadanym wykształceniu.
  2. autorski, ramowy plan działań obejmujący wystawy oraz działalność  edukacyjną i kulturalną w galerii sporządzony na okres 6- miesięcy.

Informujemy, że w treści przesłanego dokumentu CV w przypadku kiedy CV zawiera m.in. wizerunek, hobby, stan cywilny i inne dane wykraczające poza zakres danych określonych w art. 221k.p., należy zamieścić klauzulę o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Miejski Dom Kultury – Dom Środowisk Twórczych w Łomży, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/łam poinformowany/a o przysługującym mi prawie: dostępu do danych i ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania moich danych osobowych , wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznam, że moje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi, jak również, że podanie tych danych jest dobrowolne.”

Pod klauzulą kandydat powinien złożyć podpis. CV bez wymienionej klauzuli i bez podpisu kandydata nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną odesłane.

G. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:

Miejski Dom Kultury - Dom Środowisk Twórczych, Wojska Polskiego 3, 18-400 Łomża

lub drogą mailową na adres: sekretariat@mdk.lomza.pl

Termin składania ofert (data wpływu oferty do MDK - DŚT):  do 22 lutego  2023  do godz. 15.00

Kandydaci zostaną poinformowani o miejscu i terminie rozmów kwalifikacyjnych, stanowiących drugi etap rekrutacji.

Informacje: Małgorzata Zalasińska, specjalista do spraw osobowych, tel. 86 2163226, 862164553.

Dokumenty aplikacyjne wszystkich osób biorących udział w procesie rekrutacji będą do odebrania w sekretariacie MDK-DŚT przez okres 14 dni. Po tym terminie zostaną zniszczone.

 

Obowiązek informacyjny

Mając na uwadze zapisy art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej RODO, Miejski Dom Kultury  - Dom Środowisk Twórczych w Łomży, informuje, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Dom Kultury-Dom Środowisk Twórczych w Łomży, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 3, 18-400 Łomża Kontakt:  86 216 32 26 , sekretariat@mdk.lomza.pl

Administrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, z którym można skontaktować się telefonicznie poprzez email iod@mdk.lomza.pl, w sprawach dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych a także przysługujących Pani/Panu uprawnień.

 

Łomża, dnia 18 stycznia 2023      

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Elżbieta Bujnowska
Odpowiada:Krzysztof Zemło
Wytworzył:Anna Zuzga
Data ostatniej zmiany:2023-01-23 10:00:48

Archiwum

Data Autor
2023-01-18 09:48 Elżbieta Bujnowska zobacz
2023-01-18 09:40 Anna Zuzga zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 273