tel. 000 000 000
Biuletyn Informacji Publicznej
Przedszkole Publiczne nr 4
drukuj

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze _ żłobek

Dyrektor Miejskiego Żłobka Nr 2 w Łomży na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.

 

I. Określenie stanowiska urzędniczego:

Samodzielny referent do spraw kadr i płac – 0,2 etatu

II. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:

1) Niezbędne (obligatoryjne – podlegające ocenie w ramach wstępnej selekcji kandydatów):

  • wykształcenie: - spełnia jeden z poniższych warunków -

a/ ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe, ukończyła studia magisterskie administracyjne i posiada studia podyplomowe z zakresu kadr i płac oraz  posiada co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z obsługą wynagrodzeń i w dziale kadr lub 3 lata pracy,

b/ ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z obsługą wynagrodzeń i w dziale kadr lub 6 lat pracy.

  • znajomość: przepisów podatkowych, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość przepisów dotyczących prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, Ustawy Karta Nauczyciela.
  • biegła obsługa komputera i systemów informatycznych oraz urządzeń biurowych,
  • obywatelstwo polskie,
  • ·niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

2) Dodatkowe (preferowane – podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów):

  • umiejętność obsługi programu Płatnik;
  • znajomość programów KADRY i PŁACE PROGMAN;
  • znajomość programów ZLECONE i PRZELEWY PROGMAN;

-     znajomość programu sprawozdawczego GUS, SIO;

-     umiejętność wykonywania sprawozdań, opracowań, planów finansowych z zakresu czasu pracy i wynagrodzeń;

-   wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność szybkiego i samodzielnego podejmowania decyzji, sumienność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • sporządzanie list płac,
  • · prowadzenie spraw kadrowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,

- przygotowywanie umów o pracę i świadectw pracy a także angaży,

- opracowywanie dokumentów i sprawozdań do ZUS, US, GUS, SIO

- opracowywanie regulaminów i instrukcji oraz projektów przepisów wewnętrznych dotyczących spraw kadrowo-płacowych,

  •  sporządzanie deklaracji PIT-11 i PIT-4R,
  •   sporządzanie kalkulacji wynagrodzeń,
  • sporządzanie dla Urzędu Miasta informacji o strukturze zatrudnienia i faktycznych wydatkach- art. 30 KN
  • wykonywanie czynności związanych z obsługą bankowości elektronicznej, obsługą ZFŚS,
  • prowadzenie rejestru wstępnych i okresowych badań lekarskich i szkoleń BHP I P.POŻ.,
  • prowadzenie zakładowej składnicy akt,
  • inne określone w zakresie obowiązków.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

  • · Jest to stanowisko urzędnicze. Miejscem wykonywania pracy jest siedziba Miejskiego Żłobka Nr 2  w Łomży przy ul. Spółdzielcza 8
  • Umowa o pracę w wymiarze 0,2 etatu.
  • Budynek jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.

V. Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.

VI. Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów:

  • list motywacyjny;
  • Curriculum Vitae (CV);
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i posiadanie kwalifikacji;
  • kserokopie świadectw z poprzednich miejsc pracy oraz – w przypadku pozostawania w zatrudnieniu, zaświadczenie z obecnego zakładu pracy, potwierdzających wymagany staż pracy;
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  •   oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

·         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO – Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  . */ poniżej wzór klauzuli zgody/  

·     inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, opinie, referencje.

W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

 

VII. Termin i miejsce składania dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:

Miejski Żłobek Nr 2 w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Spółdzielcza 8.

Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem:

„Oferta Pracy: „Samodzielny referent do spraw kadr i płac”.

Termin składania ofert: do dnia 23 października 2018 r. do godz. 15:00. - decyduje data wpływu oferty do Żłobka.

Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Żłobka Nr 2 po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

W okresie do 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Przedszkola Publicznego Nr 4 w Łomży (http://pp4.bip-lomza.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Miejskiego Żłobka Nr 2  w Łomży.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Miejskim Żłobku Nr 2 w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w Miejskim Żłobku Nr 2 w Łomży przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Dodatkowych informacji udziela Pani Jolanta Mieczkowska – dyrektor

 tel.  (86) 218 39 77

Łomża, dnia 10 października 2018 r.

 

* wzór klauzuli

 

 KLAUZULA ZGODY

do procedury przeprowadzenia naboru

 

Oświadczam, że wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez Miejski Żłobek Nr 2  w Łomży z siedzibą ul. Spółdzielcza 8, 18-400 Łomża, reprezentowany przez Dyrektora, wszystkich moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych składanych w związku z naborem w celu realizacji procesu rekrutacji.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Jolanta Mieczkowska
Odpowiada:Jolanta Mieczkowska
Wytworzył:Jolanta Mieczkowska
Data ostatniej zmiany:2018-10-10 09:03:50

Archiwum

Data Autor
2018-10-10 09:01 Jolanta Mieczkowska zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1191