Nabór na wolne stanowisko urzędnicze _ żłobek
Dyrektor Miejskiego Żłobka Nr 2 w Łomży na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
Samodzielny referent do spraw kadr i płac – 0,2 etatu
II. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
1) Niezbędne (obligatoryjne – podlegające ocenie w ramach wstępnej selekcji kandydatów):
- wykształcenie: - spełnia jeden z poniższych warunków -
a/ ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe, ukończyła studia magisterskie administracyjne i posiada studia podyplomowe z zakresu kadr i płac oraz posiada co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z obsługą wynagrodzeń i w dziale kadr lub 3 lata pracy,
b/ ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z obsługą wynagrodzeń i w dziale kadr lub 6 lat pracy.
- znajomość: przepisów podatkowych, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość przepisów dotyczących prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, Ustawy Karta Nauczyciela.
- biegła obsługa komputera i systemów informatycznych oraz urządzeń biurowych,
- obywatelstwo polskie,
- ·niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2) Dodatkowe (preferowane – podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów):
- umiejętność obsługi programu Płatnik;
- znajomość programów KADRY i PŁACE PROGMAN;
- znajomość programów ZLECONE i PRZELEWY PROGMAN;
- znajomość programu sprawozdawczego GUS, SIO;
- umiejętność wykonywania sprawozdań, opracowań, planów finansowych z zakresu czasu pracy i wynagrodzeń;
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność szybkiego i samodzielnego podejmowania decyzji, sumienność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- sporządzanie list płac,
- · prowadzenie spraw kadrowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,
- przygotowywanie umów o pracę i świadectw pracy a także angaży,
- opracowywanie dokumentów i sprawozdań do ZUS, US, GUS, SIO
- opracowywanie regulaminów i instrukcji oraz projektów przepisów wewnętrznych dotyczących spraw kadrowo-płacowych,
- sporządzanie deklaracji PIT-11 i PIT-4R,
- sporządzanie kalkulacji wynagrodzeń,
- sporządzanie dla Urzędu Miasta informacji o strukturze zatrudnienia i faktycznych wydatkach- art. 30 KN
- wykonywanie czynności związanych z obsługą bankowości elektronicznej, obsługą ZFŚS,
- prowadzenie rejestru wstępnych i okresowych badań lekarskich i szkoleń BHP I P.POŻ.,
- prowadzenie zakładowej składnicy akt,
- inne określone w zakresie obowiązków.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- · Jest to stanowisko urzędnicze. Miejscem wykonywania pracy jest siedziba Miejskiego Żłobka Nr 2 w Łomży przy ul. Spółdzielcza 8
- Umowa o pracę w wymiarze 0,2 etatu.
- Budynek jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
V. Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
VI. Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów:
- list motywacyjny;
- Curriculum Vitae (CV);
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i posiadanie kwalifikacji;
- kserokopie świadectw z poprzednich miejsc pracy oraz – w przypadku pozostawania w zatrudnieniu, zaświadczenie z obecnego zakładu pracy, potwierdzających wymagany staż pracy;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO – Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. . */ poniżej wzór klauzuli zgody/
· inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, opinie, referencje.
W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Miejski Żłobek Nr 2 w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Spółdzielcza 8.
Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem:
„Oferta Pracy: „Samodzielny referent do spraw kadr i płac”.
Termin składania ofert: do dnia 23 października 2018 r. do godz. 15:00. - decyduje data wpływu oferty do Żłobka.
Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Żłobka Nr 2 po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
W okresie do 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Przedszkola Publicznego Nr 4 w Łomży (http://pp4.bip-lomza.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Miejskiego Żłobka Nr 2 w Łomży.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Miejskim Żłobku Nr 2 w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w Miejskim Żłobku Nr 2 w Łomży przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udziela Pani Jolanta Mieczkowska – dyrektor
tel. (86) 218 39 77
Łomża, dnia 10 października 2018 r.
* wzór klauzuli
KLAUZULA ZGODY
do procedury przeprowadzenia naboru
Oświadczam, że wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez Miejski Żłobek Nr 2 w Łomży z siedzibą ul. Spółdzielcza 8, 18-400 Łomża, reprezentowany przez Dyrektora, wszystkich moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych składanych w związku z naborem w celu realizacji procesu rekrutacji.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Jolanta Mieczkowska |
Odpowiada: | Jolanta Mieczkowska |
Wytworzył: | Jolanta Mieczkowska |
Data ostatniej zmiany: | 2018-10-10 09:03:50 |
Archiwum
Data | Autor | |
2018-10-10 09:01 | Jolanta Mieczkowska | zobacz |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1191 |