tel. 000 000 000
Biuletyn Informacji Publicznej
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży sp. z o. o.
drukuj

Zaproszenie do złożenia ofert: Wykonanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej...

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zamawiający Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Spokojna 9, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do 30.000 EUR na

„Wykonanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej, niezbędnej do prawidłowego złożenia przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży Sp. z o.o. wniosku o dofinansowanie projektu pod nazwą: Rozwój elektromobilności w transporcie zbiorowym Miasta Łomża, poprzez zakup 6 autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą, w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW „Zielony Transport Publiczny” (Faza I), oraz kompleksowej obsługi projektu po pozyskaniu dofinansowania” tj:

ETAP I  Pozyskanie finansowania w formie dotacji

  1. Wniosek o dofinansowanie
  2. Studium wykonalności wraz z aktywnym modelem finansowym
  3. Analizy wykonalności przedsięwzięcia
  4. Przygotowanie i kompletacja załączników
  5. Doradztwo i uzupełnianie w trakcie oceny projektu

oraz

ETAP II Zarządzanie projektem

  1. Sporządzanie wniosków o płatności zaliczkowe, pośrednie i płatność końcową
  2. Monitoring rzeczowy i finansowy projektu
  3. Prowadzenie dokumentacji projektowej w celu rozliczenia projektu
  4. Doradztwo w zakresie promocji projektu
  5. Monitoring ryzyka
  6. Bieżące konsultacje związane z realizacją projektu

oraz

ETAP III Zamówienia publiczne

Kompleksowe wsparcie Zamawiającego w trakcie postępowań przetargowych obejmujące:

  1. Dobór właściwego trybu postępowania
  2. Przygotowanie dokumentacji przetargowej, w tym umowy zabezpieczającej interesy Zamawiającego
  3. Przygotowywanie odpowiedzi na zadawane przez wykonawców pytania
  4. Analiza ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty
  5. Udział w postępowaniach odwoławczych, w tym przed Krajową Izbą Odwoławczą

 

Powyższe dokumenty należy przygotować zgodnie z Regulaminem naboru wniosków, zamieszczonego na stronie: http://nfosigw.gov.pl/oferta-finansowania/srodki-krajowe/programy-priorytetowe/zielony-transport-publiczny-faza-i/nabor--zielony-transport-publiczny-faza-i/, a także wszelkimi wytycznymi dotyczącymi przygotowania ww. dokumentacji aplikacyjnej, w tym wynikającymi z generatora wniosków o dofinansowanie (dedykowanemu ww. naborowi).

Wykonawca zobowiązuje się ponadto do wykonania wszelkich poprawek dokumentacji aplikacyjnej na etapie jej oceny, wynikających z zaleceń NFOŚiGW, do czasu zakończenia ostatecznej oceny wniosku. Wykonawca przedmiotu zamówienia musi dysponować odpowiednimi środkami organizacyjno – technicznymi i finansowymi oraz kadrą posiadającą wymagane kwalifikacje zawodowe, gwarantującą należyte wykonanie Przedmiotu Zamówienia.

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający zobowiązuje się do udostępniania bez zbędnej zwłoki posiadanych dokumentów służących do prawidłowego przygotowania dokumentacji aplikacyjnej. Dokumenty mogą zostać udostępnione w formie elektronicznej z wykorzystaniem poczty elektronicznej.

Wykonawca jest zobowiązany wykonać i przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację aplikacyjną (ostateczna wersja) w formie elektronicznej za pomocą poczty elektronicznej lub na nośniku elektronicznym do dnia 09.02.2020.

Warunki udziału w postępowaniu

Wykonawca musi posiadać wiedzę, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia (udokumentowane pisemnymi referencjami):

  1. Dla ETAPU I Pozyskanie finansowania w formie dotacji:
  • Zdolność techniczna polegająca na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat co najmniej:
  • Dwóch usług dotyczących dokumentacji aplikacyjnych dla inwestycji polegającej na zakupie autobusów/trolejbusów elektrycznych, o wartości co najmniej jednej usługi 70 000,00 zł. netto i wartości co najmniej jednej inwestycji 5 mln zł. Obie dokumentacje muszą dotyczyć wniosku o bezzwrotną dotację z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
  • Dwóch usług dotyczących wniosku o pożyczkę dla inwestycji polegającej na zakupie autobusów/trolejbusów elektrycznych, o wartości co najmniej jednej inwestycji 5 mln zł. Obie dokumentacje muszą dotyczyć wniosku o pożyczkę z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
  • Zespół ekspertów:
  • Kierownik Zespołu:
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • 5 lat doświadczenia w realizacji usług doradczych w obszarze zeroemisyjnego transportu, polegające w szczególności na wykonaniu dwóch usług doradczych,
    z których każda dotyczyła opracowania dokumentacji aplikacyjnej i pożyczkowej dla jednego klienta na tą samą inwestycję (montaż finansowy) i wartość usługi co najmniej w ramach jednej umowy wynosiła 70 000 zł. Netto,
  • certyfikat zarządzania projektami, np. PRINCE2, Agile, PMP, SCRUM, PMI, IPMA itd. lub inny równoważny.
  1. Dla ETAPU II Zarządzanie projektem:
  • Zdolność techniczna polegająca na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, może być w trakcie realizacji:
  • Dwóch usług polegających na zarządzaniu projektem dotyczącym inwestycji polegającej na zakupie autobusów/trolejbusów elektrycznych, o wartości co najmniej jednej usługi 20 000,00 zł. netto i wartości co najmniej jednej inwestycji 5 mln zł. Oba projekty muszą dotyczyć finansowania bezzwrotnego i zwrotnego z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
  • Zespół ekspertów:
  • Kierownik Zespołu
  • 5 lat doświadczenia w realizacji usług doradczych w obszarze zeroemisyjnego transportu, polegające w szczególności na wykonaniu dwóch usług doradczych,
    z których każda dotyczyła opracowania dokumentacji aplikacyjnej i pożyczkowej dla jednego klienta na tą samą inwestycję (montaż finansowy) i wartość usługi co najmniej w ramach jednej umowy wynosiła 70 000 zł. netto
  • certyfikat zarządzania projektami PRINCE2 lub równoważny
  • 5 lat doświadczenia w realizacji trzech usług doradczych w obszarze zeroemisyjnego transportu, polegające w szczególności na zarządzaniu projektem dotyczącym inwestycji polegającej na zakupie autobusów/trolejbusów elektrycznych, o wartości co najmniej jednej usługi 20 000,00 zł. netto i wartości co najmniej jednej inwestycji 5 mln zł. Oba projekty muszą dotyczyć finansowania bezzwrotnego i zwrotnego
    z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
  1. Dla ETAPU III Zamówienia publiczne
  • Zdolność techniczna polegająca na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, może być w trakcie realizacji:
  • Jednej usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego dla inwestycji polegającej na zakupie autobusów elektrycznych, finansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
  • Zespół ekspertów:
  • Ekspert ds. zamówień publicznych
  • wykształcenie średnie, wyższe,
  • doświadczenie w realizacji co najmniej 5 postępowań przetargowych dla inwestycji powyżej 10 mln zł., w tym co najmniej 1 postępowanie dotyczyło zakupu autobusów elektrycznych,
  • certyfikat zarządzania projektami PRINCE2 Agile, PMP, SCRUM, PMI, IPMA itd. lub inny równoważny.

Do oferty Wykonawca wraz z ofertą przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia projekt umowy na wykonanie zamówienia.

Kryterium wyboru oferty:

  1. cena oferty - 50%,  
  2. doświadczenie Kierownika Projektu - 50%  

Za każde dodatkowe doświadczenie ponad to, które jest podstawowe (powyżej), polegające na kierowaniu projektem polegającym na opracowaniu dokumentacji aplikacyjnej dla inwestycji
w zakup niskoemisyjnych środków transportu, który otrzymał dofinansowanie, Wykonawca otrzyma 10 pkt.

  • 1 projekt = 10 pkt
  • 2 projekty = 20 pkt
  • 3 projekty = 30 pkt
  • 4 projekty = 40 pkt
  • 5 projektów = 50 pkt

Cena będzie płatna:

- za ETAP I  Pozyskanie finansowania w formie dotacji: 50% po przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku, na podstawie protokołu odbioru oraz 50% po pozytywnej ocenie wniosku i uzyskaniu decyzji o dofinansowaniu  projektu,

- za ETAP II Zarządzanie projektem -  miesięcznie przez okres realizacji projektu: po zakończeniu każdego miesiąca,

- za ETAP III Zamówienia publiczne - za każde przeprowadzone postępowanie przetargowe, po jego przeprowadzeniu.

 

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 09.02.2021.

  • Oferty należy składać na adres e-mail: sekretariat@mpklomza.pl lub w sekretariacie Spółki pok. nr 16, do dnia 30.12.2020 r. do g. 12.00

 

  • Do oferty Wykonawca dołączy:

- wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia/poszczególnych etapów,

- odpis/kserokopię certyfikatów zarządzania projektami,

- wykaz zrealizowanych usług i referencje potwierdzające ich należyte wykonanie,

- projekt umowy na wykonanie zamówienia, który będzie przedmiotem negocjacji i uzgodnień,

 

  • Osoba do kontaktów: Andrzej Kobyliński, Andrzej Petkowski

 

  • Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji ceny.

 

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.

 

  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona:
  • na stronie internetowej Zamawiającego- http://bip-lomza.pl/mpk/1082
  • przekazana Wykonawcy na adres do korespondencji

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 - Wzór oferty,

Załącznik nr 2 - Wzór wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia/poszczególnych etapów

Załącznik nr 3 - Wzór wykazu zrealizowanych usług

Osoby odpowiedzialne

Autor:Marek Chojnowski
Odpowiada:Marek Chojnowski
Wytworzył:Marek Chojnowski
Data ostatniej zmiany:2020-12-29 10:11:03

Archiwum

Data Autor
2020-12-22 12:27 Marek Chojnowski zobacz
2020-12-22 12:08 Marek Chojnowski zobacz
2020-12-22 11:57 Marek Chojnowski zobacz
2020-12-22 11:45 Marek Chojnowski zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 755