tel. 000 000 000
Biuletyn Informacji Publicznej
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży sp. z o. o.
drukuj

Przetarg nieograniczony na zamówienie : „Myjnia autobusowa na terenie MPK - adaptacja i remont budynku myjni oraz jej wyposażenia”

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej myjni autobusów komunikacji miejskiej w Łomży w zakresie przebudowy budynku myjni zgodnie z dokumentacją projektową oraz dostawa wraz z montażem, posadowieniem i uruchomieniem fabrycznie nowej i sprawnej technicznie myjni autobusowej

Adres strony internetowej UZP, na której Zamawiający opublikował ogłoszenie o zamówieniu:


 

Łomża: Myjnia autobusowa na terenie MPK - adaptacja i remont budynku myjni oraz jej wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 141465 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Zakład Budżetowy , ul. Spokojna 9, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 2160334, 2160162, faks 86 2160334.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpklomza.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://mpk.biplomza.pl/index.php?k=7

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Myjnia autobusowa na terenie MPK - adaptacja i remont budynku myjni oraz jej wyposażenia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej myjni autobusów komunikacji miejskiej w Łomży w zakresie przebudowy budynku myjni zgodnie z dokumentacją projektową i zapisami w Rozdz. III pkt 3. oraz dostawa wraz z montażem, posadowieniem i uruchomieniem fabrycznie nowej i sprawnej technicznie myjni autobusowej. Zakres robót budowlano-montażowych i instalacyjnych związanych z przebudową myjni określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W istniejącym budynku myjni autobusowej należy wykonać następujący zakres robót budowlano - instalacyjnych: Hala wysoka: 1. Rozbiórka istniejącej posadzki z podbudową w hali wysokiej myjni. 2. Rozbiórka istniejącej izolacji termicznej stropodachu ( wełna mineralna i pokrycie). 3. Usunięcie istniejących warstw tynku oraz okładzin ceramicznych murowanej części ściany hali wysokiej znajdującej się od strony przybudówki. 4. Zabezpieczenie murowanej części ściany hali wysokiej znajdującej się od strony przybudówki hydroizolacją oraz płytkami typu gres (min. 30x30 - płytki do uzgodnienia z zamawiającym) 5. Wykonanie kanalizacji sanitarnej technologicznej myjni. 6. Wykonanie przyłącza do istniejącej sieci sanitarnej. 7. Wykonanie nowej termomodernizacji posadzki w hali wysokiej. 8. Wykonanie nowej posadzki typu przemysłowego z wyprawą powłokową z żywic epoksydowych z odwodnieniem liniowym, podłużnym. Wymagana jest zwiększona przyczepność toru jazdy mytego pojazdu. 9. Ogrzewanie progu wjazdowego myjni z ręcznym sterowaniem. 10. Wykonanie instalacji ogrzewania i wentylacji w ustalonym zakresie. 11. Wykonanie instalacji elektrycznej w ustalonym zakresie. 12. Wykonanie instalacji wod.-kan. w ustalonym zakresie. 13. Wykonanie przyłącza wodociągowego z zaworem do podłączenia węża na ścianie hali wysokiej w części wyjazdowej z myjni. 14. Termomodernizacja płytami warstwowymi (15 cm) ścian zewnętrznych w części wysokiej budynku myjni (hala wysoka). 15. Termomodernizacja wełną mineralną (2x10 cm) stropodachu w części wysokiej budynku myjni (hala wysoka). 16. Wykonanie nowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną (2 warstwy). 17. Wykonanie nowych obróbek blacharskich. 18. Wykonanie konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne na dachu i ścianie hali wysokiej uwzględniających termomodernizację hali wysokiej. Przybudówka: 19. Usunięcie całej warstwy tynku wewnątrz pomieszczenia przybudówki. 20. Odgrzybienie ścian wewnątrz pomieszczenia przybudówki. 21. Zabezpieczenie ścian wewnątrz pomieszczenia przybudówki, hydroizolacją (folia w płynie) do wysokości 2 m. 22. Zabezpieczenie wszystkich ścian przybudówki płytkami typu gres do wysokości 2m (min. 30x30 - płytki do uzgodnienia z zamawiającym). 23. Tynkowanie ścian wewnątrz pomieszczenia przybudówki na wysokości od 2m do sufitu. 24. Malowanie sufitów w przybudówce. 25. Wykonanie dodatkowej wentylacji z czujnikiem higroskopijnym w pomieszczeniach przybudówki. 26. Termomodernizacja posadzki w przybudówce myjni. 27. Wykonanie brakujących warstw posadzkowych z hydroizolacją (folia w płynie) oraz posadzek z płytek typu gres (min. 30x30 - płytki do uzgodnienia z zamawiającym) na zaprawach elastycznych mrozoodpornych w przybudówce.(Uwaga: w miejscu montażu urządzeń technologicznych myjni np. pompy, zbiorniki - wykonanie fundamentów pod te urządzenia). 28. Wykonanie przebudowy instalacji elektrycznej w części technologicznej niskiej (przybudówka) - instalacja natynkowa przebudowana na podtynkową, podłączenie urządzeń technologicznych i sterowania. Myjnia - urządzenie technologiczne: 29. Zamontowanie nowych urządzeń technologicznych mycia autobusów wraz z nową instalacją technologiczną (zgodnie z poniższym opisem dostawy) z wykorzystaniem istniejących zbiorników technologicznych zewnętrznych. Zakres dostawy - Myjnia autobusowa - urządzenie technologiczne - musi spełniać obowiązujące w Polsce normy oraz posiadać gabaryty umożliwiające jej bezkolizyjne posadowienie, uruchomienie i eksploatację w miejscu aktualnie użytkowanej myjni. W celu zapewnienia wymogów mycia pojazdów w MPK ZB w Łomży, oferowania myjnia musi spełniać następujące parametry i mieć wymienione niżej wyposażenie: 1. Samojezdny portal z silnikami jezdnymi, wykonany w formie stabilnej konstrukcji zabezpieczanej antykorozyjnie, składającej się z dwóch kolumn bocznych i górnego łącznika. 2. Szyna zasilająca, transportująca przewody dostarczające do myjni prąd, wodę, sprężone powietrze. 3. Portal myjni wyposażony w min. 2 szczotki boczne i 1 szczotkę dachową ma zapewnić mycie zewnętrzne pojazdów - o wysokości pojazdów do 4,20 m, - o szerokości pojazdów do 2,90 m, - o długości pojazdów do 18,75 m, 4. Szczotki pionowe oraz szczotka dachowa muszą być napędzane przez oddzielne silniki z przekładniami ślimakowymi. 5. Regulacja siły docisku szczotek - elektroniczna. 6. Osłony na szczotkach bocznych i szczotce dachowej, chroniące przed rozpryskiem wody w trakcie mycia szczotkami i mycia ciśnieniowego. 7. System mycia autobusów niskopodłogowych z odstępem pomiędzy posadzką a szczotkami bocznymi od 150 mm do 200 mm. 8. Myjnia wyposażona w układ mycia podwozia uruchamiany fotokomórką lub ręcznie i zasilany pompą. System mycia podwozi musi zapewnić bezpieczne umycie podwozi autobusów, bez zagrożenia uszkodzenia przewodów elektrycznych lub elementów gumowych takich jak paski klinowe, złącza gumowe układu chłodzenia, osłony, itp. Strumień wody rozproszony. Funkcja mycia podwozi autobusów musi posiadać możliwość niezależnego uruchomienia od pozostałych funkcji myjni, np. uruchomienie samej myjni podwoziowej lub uruchomienie myjni podwoziowej wraz z pozostałymi funkcjami myjni, zgodnie z wyborem operatora myjni. 9. Wjazd pojazdów na myjnię przy pomocy prowadnic pozycjonujących koła pojazdu na obu końcach szyn. 10. Pozycjoner do ustawiania pojazdu na stanowisku mycia, ( np. wyświetlacz LED umiejscowiony na kolumnie portalu (Do przodu - STOP - Do tyłu)) informujący kierowcę o zajęciu prawidłowej pozycji. 11. Wymagania związane z obsługą i sterowaniem oraz wymagane programy i funkcje mycia: a. Terminal obsługowy posiadający ekran informujący o zdiagnozowanych i zapamiętanych błędach, czytelne przyciski (ikony) do wyboru programów, wprowadzania i zmian parametrów myjni. b. Mikroprocesorowy system sterowania pracą myjni, umożliwiający ręczne ingerowanie w automatycznie realizowany program, nie powodujący jego przerwania. c. Wyłącznik awaryjny z natychmiastowym zatrzymaniem procesu mycia pojazdu. d. Myjnia musi być wyposażona w program, w którym zarówno szczotki boczne jak i dachowa omija lustra montowane na stałe zarówno w autobusach jak i w samochodach ciężarowych. e. Myjnia musi być wyposażona w program szybkiego mycia - tzw. mycie jednokrotne (przejazd w jedną stronę z kompletem operacji - mycie szamponem, płukanie z nabłyszczaniem). f. W programie stacjonarnego mycia, szczotki pionowe realizują razem w podwójnym przejściu poprzeczne mycie przodu oraz tyłu pojazdu, a szczotka dachowa myje przód, dach oraz tył pojazdu. g. Myjnia musi posiadać program tzw. pół przejazdowy (pojazd przejeżdża a portal myjący stoi w miejscu). h. Myjnia realizująca automatyczne mycie wstępne aktywną pianą (np. zintegrowane z portalem myjni) i. Myjnia musi posiadać program mycia pojazdów samą wodą bez użycia środków chemicznych ( szamponu, wosku, aktywnej piany itp.) 12. System dozowania środków myjących i konserwujących poprzez niezależne elektryczne pompy dozujące; szampon, wosk wspomagający suszenie oraz pianę aktywną. 13. Separator sieci wodociągowej ze zbiornikiem przepływowym z tworzywa o pojemności min. 1000 litrów. 14. Pompa dla wody wodociągowej do spłukiwania pojazdu wodą czystą po myciu szczotkami. 15. Pompa podającą na myjnię wodę z odzysku do mycia szczotkami. 16. Myjnia ma być wyposażona w automatyczny, mechaniczno - biologiczny system recyklingu wody, zapewniający odzysk wody min. 80%, zawierający: - urządzenie filtrujące z wsadem żwirowo - kwarcowym, - pompę ssąco - tłoczącą z zabezpieczeniem przed pracą na sucho, - układ spłukiwania powrotnego filtra, - szafę sterowniczą, - separator substancji ropo i olejopochodnych, zainstalowany przed upływem nadmiaru wody w zbiornikach do instalacji kanalizacyjnej 17. Urządzenia i wyposażenie wchodzące w skład dostarczonej myjni musi obejmować również wszelkie instalacje (rury, przewody, itp.) mediów, tj. kanalizacji wodno-ściekowej, instalacji wodnej, instalacji podawania środków chemicznych wykorzystywanych w trakcie całego procesu mycia, które muszą być odporne na korozję. 18. Wykonać przyłącze kanalizacyjne zamkniętego obiegu wody z kanalizacją w celu odprowadzenia nadmiaru wody z sieć wodociągowej służącej do płukania pojazdów. 19. W budynku myjni należy zainstalować urządzenia zapewniające możliwość ręcznego domywania trudno dostępnych miejsc w technologii mycia wysokociśnieniowego (dopuszcza się rozwiązanie za pomocą przewodów podwieszanych zakończonych lancą wysokociśnieniową jak również oddzielne urządzenie wyposażone w lancę wysokociśnieniową. W przypadku zastosowania urządzenia oddzielnego, powinno być ono wyposażone w kocioł na ON służący do podgrzewania wody do mycia (w przypadku braku ON w zbiorniku urządzenie powinno realizować proces mycia wodą zimną). 20. Wszystkie przyłącza elektryczne myjni muszą skutecznie zabezpieczać obsługę myjni przed przypadkowym porażeniem prądem elektrycznym. Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Zamawiający nie przyjmuje do realizacji myjni prototypowej. 2. Wykonawca w ramach ceny zamówienia dostarczy dla myjni oraz urządzeń systemu oczyszczania i recyklingu wody dokumentację techniczno-ruchową DTR), zawierającą dane dotyczące obsługi, konserwacji, materiałów eksploatacyjnych (w tym smarnych), wykazu podstawowych części zamiennych i innych oraz rysunki z podstawowymi wymiarami urządzeń - w języku polskim. 3. Wykonawca w ramach ceny zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia w siedzibie zamawiającego minimum 1 dniowego szkolenia z zakresu obsługi dostarczonej myjni i urządzeń. 4. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokładnie zapoznał się z obiektem i stanem rzeczywistym całej infrastruktury Zamawiającego. 5. Dostarczona myjnia musi umożliwiać mycie innych typów samochodów(osobowych, dostawczych, ciężarowych i naczep). Uwagi: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. 2. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń(równe lub lepsze). Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały(wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 3. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały oraz urządzenia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert (Rozdział XIII SIWZ). 4. Wymagany minimalny okres gwarancji na urządzenia i technologię myjni wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert (Rozdział XIII SIWZ). 5. Zamawiający informuje, że rozszerza odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Okres rękojmi za wady fizyczne będzie odpowiadał okresowi obowiązywania gwarancji jakości na wykonanie robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

 

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 42.99.50.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 10.000 zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust. 6 uPzp. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy MPK ZB w Łomży nr: 67 1560 0013 2876 9047 1000 0001 z dopiskiem: Wadium - Myjnia autobusowa na terenie MPK - adaptacja i remont budynku myjni oraz jej wyposażenia. Musi ono znaleźć się na w.w. rachunku przed terminem określonym w Rozdziale XI ust. 1 pkt 2 (odnosi się to do daty i godziny wpływu na rachunek MPK ZB). 6. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie uprawniony do żądania dokonania wpłaty wadium na jego rachunek w terminie 30 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy . 9. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawca, który wniesie wadium w pieniądzu winien podać nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj.: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty remontowo - budowlane w tym 1 w zakresie kanalizacji sanitarnej i 1 w zakresie posadzek przemysłowych każda o wartości min. 50.000 zł brutto oraz zrealizował minimum 1 dostawę myjni samochodowej portalowej o wartości min. 100.000 zł brutto. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę Wykazu robót i dostaw oraz dokumentów potwierdzających, że roboty i dostawy zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą (posiadającą odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013, poz. 1409, z późn. zm.), niezbędną do kierowania robotami, stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj. 1.Kierownicy robót (minimum po jednej osobie w każdej branży): a) Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowalnej, b) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2. Kierownik budowy posiada doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu budową. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz robót budowlanych i dostaw wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym i dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 2 roboty remontowo - budowlane w tym 1 w zakresie kanalizacji sanitarnej i 1 w zakresie posadzek przemysłowych, każda o wartości min. 50.000 zł brutto oraz realizacja minimum 1 dostawy myjni samochodowej portalowej o wartości min. 100.000 zł brutto), sporządzony na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ (Wiedza i Doświadczenie).;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Tabela elementów scalonych - załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Oświadczenie o min. 3-letnim doświadczeniu kierownika budowy w kierowaniu budową, zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ (Potencjał kadrowy). 3.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo, udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane - 5
  • 3 - Okres gwarancji i rękojmi na urządzenia i technologię myjni - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.biplomza.pl/index.php?k=7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Zakład Budżetowy w Łomży ul. Spokojna 9, 18-400 Łomża..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Zakład Budżetowy w Łomży ul. Spokojna 9, 18-400 Łomża - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Wykaz załączników

  1. Wzór oferty
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  4. Wykaz robót  wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat  (Wiedza i doświadczenie)
  5. Oświadczenie (Potencjał kadrowy)
  6. Wzór umowy
  7. Tabela elementów scalonych
  8. Dokumentacja techniczna – projekt budowlany
  9. STWiORB
  10. BIOZ

 

 

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Marek Chojnowski
Odpowiada:Marek Chojnowski
Data ostatniej zmiany:2016-07-18 10:04:00

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 18730