Przetarg na kontrolę biletów w autobusach komunikacji miejskiej w Łomży - 2016
Kontrola biletów w środkach komunikacji MPK ZB w Łomży oraz prowadzenie windykacji opłat z tytułu przejazdów bez biletu o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro
Zaproszenie
Do złożenia oferty na wykonanie usługi polegającej na kontroli biletów w środkach komunikacji MPK ZB w Łomży oraz prowadzenie windykacji opłat z tytułu przejazdów bez biletu o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Zakład Budżetowy w Łomży ul. Spokojna 9, 18-400 Łomża,
Osoba do kontaktu w sprawie - Marek Kossakowski- z-ca dyrektora, adres e-mail: mkossakowski@mpklomza.pl, tel. 86 2160162, fax 86 2160334
lub Andrzej Petkowski – główny specjalista, adres e-mail: andrzej_pet@o2.pl, tel. 86 2160162,
fax 86 2160334
II. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kontroli biletów i dokumentów przewozu osób i bagażu w środkach komunikacji MPK ZB w Łomży oraz prowadzenie całkowitej windykacji opłat z tytułu przejazdów bez biletu. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia, co najmniej 1000 kontroli biletowych, w tym minimum 100 kontroli w dni wolne od pracy i 200 kontroli po godz. 17 –tej w ciągu każdego miesiąca na wszystkich liniach autobusowych i dostarczać co miesiąc wykaz dokonanej kontroli. Wykonywanie archiwizacji dokumentacji z kontroli za pomocą urządzeń do nagrywania głosu i wizji.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek przyjmować interesantów w sprawie skarg i wniosków przynajmniej raz w tygodniu przez około 3 godziny. Zamawiający może udostępnić miejsce ( pomieszczenie) do przyjmowania interesantów w swojej siedzibie na zasadach określonych w odrębnej umowie. Miejsce, dzień i godziny przyjęć muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
III. Termin wykonania zamówienia:
24 miesięcy - od 01.08.2016 r do 31.07.2018 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
5. Spełniają i przyjmują warunki określone w ogłoszeniu oraz we wzorze umowy.
- Wykonali należycie minimum 3 zamówienia, których przedmiotem była kontrola biletów w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie. 7. Wykonują lub wykonywali usługi, u co najmniej 3 przewoźników z użyciem czytników elektronicznych.
V. Sposób oceny spełniania warunków warunków udziału w postępowaniu:
1. Warunek 1, 2, 3, 4 uważa się za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 2 oraz złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
2. Warunek 5 uważa się za spełniony, gdy wykonawca złoży Oświadczenie, że spełnia i akceptuje warunki określone w Zaproszeniu i wzorze umowy (pkt. 4 oferty – załącznik nr 1).
6. Warunek 6 uważa się za spełniony, gdy wykonawca złoży Wykaz według wzoru określonego w załączniku nr 3 oraz przedstawi dokumenty, że wykonał je należycie.
7. Warunek 7 uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 4 oraz przedstawi dokumenty, że wykonał je należycie.
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki wymienione w pkt. IV powinni dostarczyć niżej wymienione w dokumenty:
1. Formularz oferty sporządzony zgodnie z zał. Nr 1.
2. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z zał. Nr 2, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
3. Wykaz sporządzony zgodnie z zał. Nr 3.
4. Wykaz sporządzony zgodnie z zał. Nr 4.
VI. Sposób przygotowania oferty:
Oferta powinna być przygotowana, zgodnie z formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 w oparciu o przedstawiony opis zamówienia.
Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca ma obowiązek dołączenia do oferty wykaz posiadanych urządzeń do nagrywania głosu i wizji – minimum 2 komplety – według wzoru określonego w załączniku nr 6.
W ofercie należy podać kwotę netto, podatek VAT i kwotę brutto za realizację zamówienia za jeden miesiąc kalendarzowy oraz łączną cenę za wykonywanie zamówienia przez okres 24 miesięcy – kwotę netto, podatek VAT i kwotę brutto
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy oraz zaadresowanej na Zamawiającego i oznakowanej następująco: Oferta na wykonanie usługi polegającej na kontroli biletów w środkach komunikacji MPK ZB w Łomży oraz prowadzenie windykacji opłat z tytułu przejazdów bez biletu.
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 15 lipca 2016 roku do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Zakład Budżetowy w Łomży ul. Spokojna 9, 18-400 Łomża – pok. Nr 1 sekretariat
VIII. Kryterium wyboru ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosował kryterium ceny (100%) – łączna wartość brutto oferty za cały czas trwania umowy.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.
Zamawiający powiadomi Wykonawców o wynikach prowadzonego postępowania i wyborze oferty najkorzystniejszej.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa według wzoru określonego w załączniku nr 6 do Zaproszenia.
Załączniki:
1. zał. nr 1 - wzór oferty,
2. zał. nr 2 - wzór oświadczenia,
3. zał. 3 - wykaz wykonanych usług,
4. zał. 4 – wykaz wykonanych usług z użyciem czytników elektronicznych,
5. zał. nr 5 – wykaz urządzeń do nagrywania dźwięku,
6. zał. 6 - wzór umowy,
7. zał. 7- regulamin kontroli.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Marek Chojnowski |
Odpowiada: | Marek Chojnowski |
Data ostatniej zmiany: | 2016-07-08 07:49:00 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 18426 |