Zamówienia publiczne
Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia
24-06-2020
Termin składania ofert
02-07-2020
Numer ogłoszenia
33161
Status ogłoszenia
Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert za pośrednictwem poczty na adres:
Przedszkole Publiczne nr 14 w Łomży/Miejski Żłobek Nr 3 w Łomży
ul. Kołłątaja 8 18-400 Łomża z dopiskiem: Kierownik Projektu lub przesłać na maila dyrektor@przedszkole14.lomza.pl w terminie do dnia 2.07.2020 roku godz. 12.00 (data wpływu). Dokumenty, które wpłyną po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
dyrektor@przedszkole14.lomza.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
GrażynaKowalewska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 664 136 952
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1) Zarządzanie prawidłową realizacją projektu zgodnie z wymogami IZ RPOWP i wnioskiem.
2) Kierowanie i motywowanie personelu oraz porwana komunikacją miedzy uczestnikami projektu.
3) Organizacja spotkań z potencjalnymi uczestnikami projektu (organizacja biura projektu).
4) Prowadzenie akcji informacyjno-promocyjnej wspólnie z pozostałym personelem projektu.
5) Opracowanie regulaminów związanych z rekrutacją.
6) Nadzór nad prawidłową realizacją projektu (nadzór pedagogiczny, zatrudnianie kadry)
7) Kontrola przebiegu rekrutacji.
8) Kontakt z Uczestnikami Projektu, kadrą oraz podwykonawcami.
9) Sprawozdawczość merytoryczna projektu, w tym współpraca z Instytucją Zarządzającą.
10) Koordynacja zadań według harmonogramu projektu.
11) Nadzór nad rozliczaniem kosztów oraz rezultatów projektu.
12) Reprezentowanie projektu na zewnątrz.
13) Bieżący monitoring projektu, polegający na monitorowaniu osiągnięć założonych celów, rezultatów i produktów projektu, wynikających z przyjętych zapisów umowy o dofinansowanie.
14) Kontrola wszelkich płatności pod kątem zgodności z projektem oraz kwalifikowalności wydatków.
15) Rozliczanie środków w projekcie – przygotowanie wniosków o płatność, wniosku o płatność końcową, zaliczkę, ostatecznego rozliczenia i zamknięcia projektu.
16) Monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego (w tym wskaźników).
17) Podejmowanie działań zaradczych i naprawczych w przypadku wystąpienia problemów w realizacji projektu.
18) Przygotowywane niezbędnych dokumentów jak harmonogramy płatności, prognozy wydatków kwalifikowanych i niekwalifikowanych itd., wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, w trybie i terminach określonych w tejże umowie.
19) Weryfikacja treści zamówień publicznych, niezależnie od ich wartości, pod kątem zgodności z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków.
20) Przygotowywanie korespondencji z IZ w sprawach dotyczących projektu.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: podlaskie Powiat: łomżyński Miejscowość: Łomża
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Wyłonienie kierownika projektu pn. „Nowe miejsca opieki w Łomżyńskim Żłobku”
Przedmiot zamówienia
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Zarządzanie prawidłową realizacją projektu zgodnie z wymogami IZ RPOWP i wnioskiem.
2) Kierowanie i motywowanie personelu oraz porwana komunikacją miedzy uczestnikami projektu.
3) Organizacja spotkań z potencjalnymi uczestnikami projektu (organizacja biura projektu).
4) Prowadzenie akcji informacyjno-promocyjnej wspólnie z pozostałym personelem projektu.
5) Opracowanie regulaminów związanych z rekrutacją.
6) Nadzór nad prawidłową realizacją projektu (nadzór pedagogiczny, zatrudnianie kadry)
7) Kontrola przebiegu rekrutacji.
8) Kontakt z Uczestnikami Projektu, kadrą oraz podwykonawcami.
9) Sprawozdawczość merytoryczna projektu, w tym współpraca z Instytucją Zarządzającą.
10) Koordynacja zadań według harmonogramu projektu.
11) Nadzór nad rozliczaniem kosztów oraz rezultatów projektu.
12) Reprezentowanie projektu na zewnątrz.
13) Bieżący monitoring projektu, polegający na monitorowaniu osiągnięć założonych celów, rezultatów i produktów projektu, wynikających z przyjętych zapisów umowy o dofinansowanie.
14) Kontrola wszelkich płatności pod kątem zgodności z projektem oraz kwalifikowalności wydatków.
15) Rozliczanie środków w projekcie – przygotowanie wniosków o płatność, wniosku o płatność końcową, zaliczkę, ostatecznego rozliczenia i zamknięcia projektu.
16) Monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego (w tym wskaźników).
17) Podejmowanie działań zaradczych i naprawczych w przypadku wystąpienia problemów w realizacji projektu.
18) Przygotowywane niezbędnych dokumentów jak harmonogramy płatności, prognozy wydatków kwalifikowanych i niekwalifikowanych itd., wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, w trybie i terminach określonych w tejże umowie.
19) Weryfikacja treści zamówień publicznych, niezależnie od ich wartości, pod kątem zgodności z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków.
20) Przygotowywanie korespondencji z IZ w sprawach dotyczących projektu.
Kod CPV
79000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
Harmonogram realizacji zamówienia
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie obejmująca okres 02.07.2020r. – 30.06.2022r. Wynagrodzenie będzie finansowane ze środków projektu pt. Nowe miejsca opieki w Łomżyńskim Żłobku w ramach RPO WP na lata 2014 – 2020 oraz programu „MALUCH +” 2020
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
1) Wykształcenie wyższe.
2) Posiadanie - minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołami, zarządzaniu instytucją lub prowadzeniu działalności gospodarczej.
3) Praca w projektach edukacyjnych.
4) Znajomość Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 i związanej z nim sprawozdawczości.
5) Znajomość regulacji prawnych niezbędnych przy realizacji i finansowaniu projektów unijnych (szczególnie prawa zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych).
6) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
7) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Życiorys zawodowy/CV.
2) Załącznik nr 1 - oferta cenowa.
3) Załącznik nr 2 – klauzula RODO.
4) Załącznik nr 3 – projekt umowy.
5) Załącznik nr 4 – oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym.
6) Dokumenty pożądane: kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie studiów, kursów i szkoleń.
Zamówienia uzupełniające
Nie przewidujemy.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
100% cena
Zamawiający - Wnioskodawca
Nazwa
Mijeski Żłobek Nr 3 w Łomży
Adres
ul. Kołłątaja 8
18-400 Łomża
podlaskie , Łomża
Numer telefonu
86 218 85 52
NIP
7182144919
Numer naboru
RPPD.02.02.00-IP.01-20-001/19
Artykuły
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Agnieszka Lesiecka |
Odpowiada: | Agnieszka Lesiecka |
Wytworzył: | Agnieszka Lesiecka |
Data ostatniej zmiany: | 2021-01-07 22:13:06 |
Archiwum
Data | Autor | |
2020-12-30 12:43 | Agnieszka Lesiecka | zobacz |
2020-12-30 12:43 | Agnieszka Lesiecka | zobacz |
2020-12-29 16:48 | Agnieszka Lesiecka | zobacz |
2020-12-18 14:46 | Agnieszka Lesiecka | zobacz |
2020-07-06 07:04 | Agnieszka Lesiecka | zobacz |
2020-06-25 12:35 | Agnieszka Lesiecka | zobacz |
2020-06-24 16:01 | Agnieszka Lesiecka | zobacz |
2020-05-05 07:39 | Agnieszka Lesiecka | zobacz |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 7313 |