tel. 000 000 000
Biuletyn Informacji Publicznej
Przedszkole Publiczne nr 8
drukuj

Zaproszenie do składania ofert na eksperta w związku z realizacją projektu „Diet for Green Planet” w ramach Programu URBACT II

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Publiczne Przedszkole Nr 8 w Łomży, ul. Studencka 13, 18-400 Łomża, NIP 718-17-51-600

II. PRZEDMIOT ZAPYTANIA:

Zamawiający działając na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ((tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 984, 1047 i 1473), art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) zaprasza do składania ofert na STANOWISKO EKSPERTA w ramach projektu pt. „Diet for Green Planet” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu URBACT II.

III. KRYTERIA DOSTĘPU

1. Oferta kierowana jest do osób spełniających łącznie kryteria:

· posiadają wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane: administracja, ekonomia)

· doświadczenie zawodowe w realizacji projektów z udziałem środków europejskich – udział w minimum 2 projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i realizacja przypisanych w nich zadań w okresie co najmniej 18 miesięcy do dnia złożenia oferty;

· minimum roczny staż pracy w administracji publicznej (samorządowej/ rządowej)

· ukończone minimum 1 szkolenie z zakresu realizacji i rozliczania projektów europejskich;

· dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

2. W sytuacji nie spełnienia chociażby jednego z warunków w części III pkt. 1 zapytania, Oferent będzie podlegał odrzuceniu z postępowania z przyczyn niespełnienia kryterium dostępu.

3. Pozostałe wymagania:

· znajomość zasad rozliczania projektów finansowanych ze środków europejskich,
w szczególności zasad kwalifikowalności wydatków i zasad systemu sprawozdawczości Programu URBACT II;

· znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych

· znajomość procedur stosowanych w jednostkach samorządu terytorialnego (m.in. przeprowadzania postępowań zgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych, ustawy
o finansach publicznych związanych z procedurami wyłaniania personelu, usługodawców, wykonawców itp.);

· znajomość obsługi komputera (WORD, EXCELL, Internet);

· pełna zdolność do czynności prawnych;

.     niekaralność


IV. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI

Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego, 18-400 Łomża,
ul. Studencka 13, przez czas trwania umowy, tj od zawarcia umowy do 31.10.2014, w wymiarze średnio 80 godz. miesięcznie w tym przynajmniej 4 dni robocze (4 godzinne) w tygodniu
w godzinach pracy PP Nr 8 w Łomży (pn – pt., godz. 7:30 – 17:00).

V. ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU EKSPERTA OBEJMOWAĆ BĘDZIE W SZCZEGÓLNOŚCI:

· Obsługa organizacyjna i merytoryczna kontaktów z Partnerami projektu: Södertälje municipality prowadzona w języku angielskim

· Organizacja głównych działań projektu związanych z wyjazdami zagranicznymi do Partnerów projektu oraz z przyjazdami Partnerów do Łomży (wizyty studyjne, organizacja spotkań/ konferencji itp.), w tym opracowywanie zaproszeń do składania ofert, umów itp.

· Koordynacja kontaktów z Liderem projektu pochodzącego z Szwecji

· Monitoring projektu


VI. WYBÓR WYKONAWCY

1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny oferty (max 100 pkt.)

Nr kryterium

Kryteria oceny oferty

Wagi punktowe

Kryterium 1

CENA

Max. 40 pkt.

Kryterium 2

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE w realizacji projektów z udziałem środków europejskich – udział w minimum 2 projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i realizacja przypisanych w nich zadań w okresie co najmniej18 miesięcy do dnia złożenia oferty

Max. 30 pkt.

Kryterium 3

DOŚWIADCZENIE W PRACY W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

Max 10 pkt.

Kryterium 4.

WYKSZTAŁCENIE (preferowane: administracja, ekonomia)

5 pkt.

Kryterium 5.

Znajomość języka angielskiego (potwierdzona)

15 pkt.



2. Sposób przyznania wag punktowych:


Kryterium 1 Cena. Maksymalnie 40 punktów

 

 

Najniższa cena oferty w postępowaniu
Cx = ---------------------------------------------------------------- x 40
Cena oferty danego oferenta

Kryterium 2 Doświadczenie zawodowe w realizacji projektów i realizacja przypisanych w nich zadań w okresie co najmniej 18 miesięcy. Maksymalnie 30 punktów.

Udział w 2 projektach - 5 pkt.
Udział w powyżej 2 projektach - 10 pkt.
Czas pracy w projektach 18 miesięcy – 5pkt.
Czas pracy w projektach powyżej 18 miesięcy – 10 pkt.

Kryterium 3 Doświadczenie w pracy w administracji publicznej. Maksymalnie 10 pkt.
Doświadczenie 1 rok – 5 pkt.
Doświadczenie powyżej roku – 10 pkt.

Kryterium 4
Wykształcenie wyższe magisterskie- obowiązkowe jako kryterium dostępu
Wykształcenie wyższe magisterskie preferowane (administracja, ekonomia)- 5 pkt.

Kryterium 5

Znajomość języka angielskiego – udokumentowana (certyfikaty, praca za granicą) – 15 pkt.

3. Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania:

· W przypadku niespełniania warunków udziału w postępowaniu;

· W przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem;

· W przypadku przedstawienia przez wykonawcę informacji nieprawdziwych;

1. Zamawiający może podjąć decyzję o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów

2. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą, według przyjętych kryteriów oceny ofert.

3. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeśli okaże się, że Wykonawca nie spełnia kryteriów określonych w tymże zapytaniu.

4. O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu) Oferenci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną oraz informacja o wynikach wyboru zostanie opublikowana na stronie www: http://pp8.biplomza.pl

5. Ocena ofert dokonana przez powołaną do tego celu komisję jest ostateczna, a oferentom nie przysługuje prawo odwołania.

 

 

V. Sposób i termin składania ofert

1. Prosimy złożyć oferty wyłącznie na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1do Zapytania ofertowego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.01.2014 do godz. 12.00
w siedzibie Zamawiającego (Publiczne Przedszkole Nr 8, ul. Studencka 13, 18-400 Łomża, pok. dyrektora) drogą pocztową, przesyłką kurierską lub osobiście. Na kopercie proszę umieścić dopisek „Nabór – ekspert URBACT II).

2. O terminowym zgłoszeniu oferty decyduje data jej wpłynięcia do Zamawiającego.

3. Do oferty (zał. nr 1) należy dołączyć:

· Dokumenty poświadczające wykształcenie i doświadczenie Wykonawcy, w tym zaświadczenia/ certyfikaty o ukończonych szkoleniach,

· Oświadczenie o niekaralności (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)

· Oświadczenie o nie/ - zatrudnieniu w projektach współfinansowanych ze środków europejskich (Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego),

· Oświadczenie o dyspozycyjności (Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego)

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia powyższych informacji.

5. W przypadku nie załączenia do Formularza oferty załączników, o których mowa w części VI pkt. 3. Oferta zostanie odrzucona pod względem formalnym i nie będzie oceniana pod względem merytorycznym.

6. Dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

VI. Dodatkowe informacje

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt Tel. 86 2169541, e-mail:p.p.8@neostrada.pl

Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

 

 

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Administrator
Odpowiada:Administrator
Data ostatniej zmiany:2014-01-03 22:05:00

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1584