Dyrektor Miejskiego Żłobka Nr 1 w Łomży - ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Samodzielny referent do spraw kadr i płac – 0,2 etatu
na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
Dyrektor Miejskiego Żłobka Nr 1 w Łomży
na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
Samodzielny referent do spraw kadr i płac – 0,2 etatu
II. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
1) Niezbędne (obligatoryjne – podlegające ocenie w ramach wstępnej selekcji kandydatów):
- · wykształcenie: - spełnia jeden z poniższych warunków -
a/ ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z obsługą wynagrodzeń i w dziale kadr,
b/ ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z obsługą wynagrodzeń i w dziale kadr.
- · znajomość: przepisów podatkowych, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość przepisów dotyczących prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- · biegła obsługa komputera i systemów informatycznych oraz urządzeń biurowych,
- · obywatelstwo polskie,
- · niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- · pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2) Dodatkowe (preferowane – podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów):
- · umiejętność obsługi programu Płatnik
- · znajomość programów KADRY i PŁACE PROGMAN,
- · znajomość programów ZLECONE i PRZELEWY PROGMAN,
- znajomość programu sprawozdawczego GUS
- · umiejętność wykonywania sprawozdań, opracowań, planów finansowych z zakresu czasu pracy i wynagrodzeń,
- · wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność szybkiego i samodzielnego podejmowania decyzji, sumienność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność.
III. Wykaz zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
- · sporządzanie list płac,
- · prowadzenie spraw kadrowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- · prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,
- przygotowywanie umów o pracę i świadectw pracy a także angaży,
- · opracowywanie dokumentów i sprawozdań do ZUS, US, GUS,
- · opracowywanie regulaminów i instrukcji oraz projektów przepisów wewnętrznych dotyczących spraw kadrowo-płacowych,
- sporządzanie deklaracji PIT-11 i PIT-4R,
- · sporządzanie kalkulacji wynagrodzeń,
- · wykonywanie czynności związanych z obsługą bankowości elektronicznej, obsługą ZFŚS,
- prowadzenie rejestru wstępnych i okresowych badań lekarskich i szkoleń BHP I P.POŻ.,
- prowadzenie zakładowej składnicy akt,
- · inne określone w zakresie obowiązków.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- · Jest to stanowisko urzędnicze. Miejscem wykonywania pracy jest siedziba Przedszkola Publicznego Nr 8 w Łomży przy ul. Studencka 13
- · Umowa o pracę w wymiarze 0,2 etatu.
- · Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
V. Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
VI. Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów:
- · list motywacyjny;
- · Curriculum Vitae (CV);
- · kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego;
- · kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i posiadanie kwalifikacji;
- · kserokopie świadectw z poprzednich miejsc pracy oraz – w przypadku pozostawania w zatrudnieniu, zaświadczenie z obecnego zakładu pracy, potwierdzających wymagany staż pracy;
- · oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- · oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- · oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- · inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, opinie, referencje.
W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Przedszkole Publiczne Nr 8 w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Studencka 13.
Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem:
„Oferta Pracy: „Samodzielny referent do spraw kadr i płac”.
Termin składania ofert: do dnia 21 sierpnia 2014 r. do godz. 15:00. - decyduje data wpływu oferty do Przedszkola.
Aplikacje, które wpłyną do Przedszkola Publicznego po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
W okresie do 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Przedszkola Publicznego Nr 8 w Łomży (http://pp8.biplomza.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń Przedszkola Publicznego Nr 8 w Łomży.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Miejskim Żłobku nr 1 w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w Miejskim Żłobku nr 1 w Łomży przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udziela Pani Agnieszka Bućkowska – dyrektor tel. (86) 216 95 41
Łomża, dnia 07 sierpnia 2014r.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Administrator |
Odpowiada: | Administrator |
Data ostatniej zmiany: | 2014-08-07 23:23:00 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1637 |