Zapytanie ofertowe
Załącznik Nr 3 do Regulaminu
Łomża, dn. 04.07.2016 r.
Zaproszenie do złożenia oferty
Zamawiający :Przedszkole Publiczne Nr 10 z siedzibą w Łomży, ul. Księżnej Anny12, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do 30.000 EUR na remont łazienki dla dzieci, opis pomieszczenia i prac dołączony w zał. Nr 1.
Termin wykonania zamówienia 18.07.2016 – 19.08.2016 r.
Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
Ofertę należy złożyć w kopercie opatrzonej opisem „oferta na wykonanie remontu łazienki dla dzieci” do dnia 11.07.2016 r. do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego w Łomży przy ul. Księżnej Anny 12. Przed złożeniem oferty zainteresowani, powinni przybyć do przedszkola w celu wykonania dokładnych pomiarów remontowanego pomieszczenia w godzinach pracy Zamawiającego.
Informacji w zakresie zamówienia udziela: dyrektor, intendent
Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona:
- na stronie internetowej Zamawiającego - http://pp10.lomza.eu odnośnik BIP w zakładce Wyniki
zamówień publicznych do 30 000 Euro
- przekazana Wykonawcy na adres do korespondencji
……………………...............……….
(podpis osoby upoważnionej)
( podpisy osób: sporządzającej i akceptującej )
Załączniki:
- Opis przedmiotu zamówienia*)
- Wzór oferty
- Wzór umowy*)
Załącznik Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót
Oferta powinna obejmować:
- Wykucie w murze i wstawienie nowych drzwi zewnętrznych.
- Rozebranie płytek ściennych na zaprawie cementowej.
- Rozebranie płytek posadzki na zaprawie cementowej.
- Gruntowanie podłoży, sufitu i powierzchni pionowych.
- Licowanie ścian płytkami
- Posadzki jedno i wielobarwne z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, układane metodą regularną i cokoły z kamieni sztucznych.
- Demontaż ustępów z miską porcelanową.
- Demontaż umywalek porcelanowych.
- Demontaż brodzika.
- Montaż ustępów wraz ze spłuczkami .
- Montaż umywalek pojedynczych .
- Montaż baterii umywalkowych.
- Montaż brodzika.
- Wymiana łączników instalacyjnych.
- Dodatki za wykonanie podejść odpływowych, z PVC.
- Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach stalowych.
- Tynki zwykłe wewnętrzne ścian.
- Wywóz ziemi i gruzu.
- Wpusty i syfony żeliwne.
- Montaż opraw oświetleniowych.
- Montaż lustra
- Wymiana grzejnika
Towar potrzebny do remontu zostanie zakupiony przez wykonawcę i będzie posiadał atesty zgodne z wymogami.
Załącznik Nr 2 - wzór oferty
Załącznik Nr 4 do Regulaminu
....................................................
(miejscowość, data)
..................................................................................
(nazwa Wykonawcy, adres
nr tel....................... nr fax..............................)
OFERTA
Odpowiadając na zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn.:
" ..........................................................."
1.Oferuję(my) wykonanie usługi/dostawy/roboty budowlanej*) będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami Zamawiającego za kwotę w wysokości:
netto................................zł , (słownie: .....................................................................),
podatek VAT stawka .............% kwota zł . ...............................................................
brutto:.............................zł,(słownie:.........................................................................).
2. Termin realizacji ...............................r.
3. Oświadczam(y), że spełniam (y) warunki podane w zaproszeniu do złożenia oferty .
4. Akceptuję(my) warunki zawarte w umowie.**)
…………………………………….
(data i podpis Wykonawcy)
*) niepotrzebne skreślić
**) pozostawić w zależności od potrzeb
Załącznik Nr 3 - wzór umowy
Umowa …./2016
Zawarta w dniu ……………………………..r. w Łomży pomiędzy:
…………………………………………………………………., reprezentowanym przez Dyrektora ……………………………., zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym,
a
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
reprezentowanym przez ……………………………………………….- właściciel,
zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą.
§ 1
Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące roboty:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
§ 2
Roboty zostaną wykonane zgodnie z przedstawionym kosztorysem.
§ 3
Wykonawca na przekazanym obiekcie (terenie) będzie przestrzegał wszystkich obowiązujących przepisów Zamawiającego, a w szczególności dotyczących bezpieczeństwa pracy i p. przeciwpożarowych.
§ 4
Przekazanie pomieszczeń nastąpi w dniu ……………………………………..r.
Termin rozpoczęcia realizacji robót ustala się na dzień ………………………………….. r.
Termin zakończenia robót ustala się na dzień ………………………………. r.
§ 5
Zamawiający i Wykonawca umawiają się, iż w przypadku nie wywiązania się, jednej ze stron będą naliczone odsetki zgodnie z obowiązującymi przepisami w dniu zawarcia umowy.
§ 6
Wartość robót budowlanych ustala się na podstawie oferty wykonawcy i stanowi kwotę…………………………….
( słownie:………………………………………………………………………………………………………………………) brutto.
§ 7
- Za roboty wystawiona będzie faktura VAT obejmująca zakres rzeczowy w danym miesiącu.
- Podstawę wystawienia faktury VAT stanowił będzie „Protokół odbioru robót” podpisany przez przedstawicieli umawiających się stron.
- Ostateczne rozliczenie nastąpi końcową fakturą VAT – wystawioną w terminie do 10 dni po odbiorze robót.
- Uruchomienie płatności dla Wykonawcy nastąpi w terminie 14 dni od daty złożenia faktury VAT. Należność za wykonane roboty płatna będzie przelewem na rachunek Wykonawcy.
- Za datę dokonania płatności faktury strony będą uważały datę przekazania przez Zamawiającego polecenia przelewu do banku.
- Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawienia i przesłania faktur VAT bez drugostronnego potwierdzenia.
- Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT, NIP……………………………………………………………, Zamawiający oświadcza, że nie jest płatnikiem VAT, NIP …………………………………………………………………..
§ 8
Na roboty budowlane Wykonawca udzieli minimum na trzy lata gwarancji, a zgłaszane przez Zamawiającego wady ukryte lub powstałe usterki po odbiorze zostaną usunięte w ciągu 7 dni od ( telefonicznego, pisemnego ) zawiadomienia wykonawcy.
§ 9
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie, regulują przepisy obowiązujące na dzień zawarcia umowy.
§ 10
Umowę sporządzono w 2 egzemplarzach po 1 dla każdej strony.
§ 11
Powyższą umowę strony dobrowolnie i świadomie podpisały w dniu …………………………………………….. r.
Zamawiający: Wykonawca:
…………………………………………………….. …………………………………………………………
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Emilia Wąsiewska |
Odpowiada: | Emilia Wąsiewska |
Data ostatniej zmiany: | 2016-07-04 12:53:15 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1059 |