Archwium - Zamówienia publiczne do 130 000 zł.
Znak sprawy: 1/2014
Zaproszenie do złożenia oferty
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do 14.000 EURO -
Zamawiający Zespół Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących nr 6, ul. M.Kopernika 16 zaprasza do złożenia oferty na : „Zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla ZSE i O nr 6 w Łomży”.
Termin wykonania zamówienia: 23.05.2014r.
Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
Ofertę można przekazać drogą elektroniczną, na adres : zselomza@poczta.onet.pl , faksem na nr (86) 216 62 63, lub listownie do dnia 24.04.2014r. godz. 15.00 w temacie lub na kopercie wpisując: „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla ZSE i O nr 6 w Łomży”.
Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 24.04.2014r.o godz. 15.30.
Informacji w zakresie zamówienia udziela: Ireneusz Wysakowicz - tel. 604 350 976
Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona: na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce wyniki zamówień publicznych do 14 000 EURO.
Dyrektor ZSE i O nr 6
Paweł Drożyner
Załączniki:
- Opis przedmiotu zamówienia
- Wzór oferty
- Formularz cenowy
- Wzór umowy
Załącznik nr 1
Opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna
1. Oferowane przedmioty muszą spełniać wymagania, określone w opisie przedmiotu zamówienia. Nazwa własna użyta w opisie, określająca typ produktu, została podana przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwań parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Dopuszcza się składanie rozwiązań równoważnych do opisanego przez Zamawiającego.
2. Szczegółowe wymagania, w zakresie przedmiotowego zamówienia zawiera projekt umowy (zał.nr 4) w szczególności Zamawiający wymaga:
- udzielenia gwarancji jakości na okres podany poniżej od dnia odbioru dostawy, przy czym warunki i okresy gwarancji nie mogą być gorsze ani krótsze niż aktualnie oferowane na rynku gwarancje producenta danego rodzaju przedmiotu zamówienia.
Dostawa będzie realizowana w przeważającej części ze stawką VAT=0% na podstawie art. 83 ust.1 pkt 26 Ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004r. Nr 54, poz. 535 ze zm.). Zamawiający oświadcza, że zamawiany sprzęt komputerowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej co umożliwi zastosowanie stawki zero procent VAT.
Komputery 16 szt.
Nazwa komponentu |
Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów |
|
Typ |
Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta |
|
Zastosowanie |
Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna |
|
Procesor
|
Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 4790 punktów |
|
RAM |
4GB (1x4096MB) , możliwość rozbudowy do min 16GB, jeden slot wolny |
|
Dysk |
Min. 500 GB SATA |
|
Wydajność grafiki |
Grafika zintegrowana z procesorem powinna umożliwiać pracę dwumonitorową z wsparciem DirectX 10, OpenGL 3.x,; pamięć współdzielona z pamięcią RAM, dynamicznie przydzielana do min. 1,7GB |
|
Wyposażenie multimedialne |
Karta dźwiękowa min. 5.1, zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, Porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy. |
|
Obudowa |
Typu MiniTower z obsługą kart PCI Express wyłącznie o pełnym profilu, wyposażona w min. 5 kieszeni: 2 szt. 5,25” zewnętrzne pełnych wymiarów [nie dopuszcza się wnęk typu slim ], 2 szt. 3,5” wewnętrzne oraz jedna wnęka 3,5” zewnętrzna. Obudowa powinna fabrycznie umożliwiać montaż min 2 szt. dysku 3,5” lub dysków 2,5” Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych). Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensingtona) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki). Obudowa musi posiadać wbudowany wizualny system diagnostyczny, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, a w szczególności musi sygnalizować: - uszkodzenie lub brak pamięci RAM - uszkodzenie płyty głównej - awarię BIOS’u - awarię procesora Oferowany system diagnostyczny nie może wykorzystywać minimalnej ilości wolnych slotów w płycie głównej wymaganych w specyfikacji oraz wymaganych zewnętrznych wnęk w obudowie, Każdy komputer powinien być oznaczony niepowtarzalnym numerem seryjnym umieszonym na obudowie, oraz musi być wpisany na stałe w BIOS. |
|
Bezpieczeństwo |
Zaimplementowany w BIOS system diagnostyczny z graficznym interfejsem użytkownika umożliwiający jednoczesne przetestowanie w celu wykrycia usterki zainstalowanych komponentów w oferowanym komputerze bez konieczności uruchamiania systemu operacyjnego. System opatrzony min. o funkcjonalność : - sprawdzenie Master Boot Record na gotowość do uruchomienia oferowanego systemu operacyjnego, - test procesora, - test pamięci, - test wentylatora dla procesora - test wentylatora dodatkowego - test napędu - test portów USB - test dysku twardego - test podłączonego kabla zasilającego - test kontrolera video. |
|
Wirtualizacja |
Sprzętowe wsparcie technologi wirtualizacji realizowane łącznie w procesorze, chipsecie płyty główej oraz w BIOS systemu (możliwość włączenia/wyłączenia sprzętowego wsparcia wirtualizacji dla poszczególnych komponentów systemu). |
|
BIOS |
Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o:
|
|
Certyfikaty i standardy |
|
|
Ergonomia |
Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 23 dB ( Do oferty należy załączyć oświadczenie wykonawcy poparte oświadczeniem producenta ) |
|
Warunki gwarancji |
3-letnia gwarancja producenta, Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta – wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta |
|
Wsparcie techniczne producenta |
Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony. |
|
Wymagania dodatkowe |
Microsoft Windows 7 Professional (64-bit), zainstalowany system operacyjny, Wbudowane porty:
min 1 złącza PCI Express x16 Gen.3, min. 2 złącza PCI Epress x 1, min. 1 złącze PCI 32bit, min. 2 złącza DIMM z obsługą do 16GB DDR3 pamięci RAM, min. 4 złącza SATA w tym 2 szt SATA 3.0;
|
|
Monitor LCD 5 szt.
Lp. |
Nazwa komponentu |
Wymagane minimalne parametry techniczne monitora |
Typ ekranu |
Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą TFT 19” |
|
Powłoka powierzchni ekranu |
Antyodblaskowa |
|
Typ podświetlenia |
LED |
|
Rozmiar plamki |
max. 0,27 mm |
|
Jasność |
250 cd/m2 |
|
Kontrast |
1000:1 |
|
Kąty widzenia (pion/poziom) |
160/170 stopni |
|
Czas reakcji matrycy |
max 5ms (od czerni do bieli) |
|
Rozdzielczość maksymalna |
1600 x 900 przy 60Hz |
|
Format obrazu |
16:9 |
|
Częstotliwość odświeżania poziomego |
30 – 83 kHz |
|
Częstotliwość odświeżania pionowego |
56 – 75 Hz |
|
Gama kolorów |
83% (CIE 1976) 72% (CIE 1931) |
|
Pochylenie monitora |
W zakresie 25 stopni |
|
Bezpieczeństwo |
Monitor musi być wyposażony w tzw. Kensington Slot |
|
Złącze |
15-stykowe złącze D-Sub, złącze DVI-D, |
|
Pobór energii |
Typowo – 14W, Max – 22W, Czuwanie poniżej 0,5W |
|
Gwarancja |
3 lata na miejscu u klienta Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. |
|
Certyfikaty |
TCO, ISO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold, Energy Star; - Wymagane oświadczenia producenta |
|
Inne |
Możliwość podłączenia do obudowy dedykowanych głośników |
|
Głośniki |
Wbudowane lub dedykowane przez producenta monitora, głośniki doczepiane lub jako listwa dźwiękowa o parametrach nie gorszych niż : Typ urządzenia: Listwa dźwiękowa do monitora FPD — zewnętrzna Całkowita moc: 2,5 W Pasmo przenoszenia: od 100 Hz do 20 KHz Wejścia: USB / analogowe stereofoniczne 3,5 mm (bez kabla) Wyjścia: wyjście słuchawkowe Pierścień linki zabezpieczającej: tak Złącza: 1 x Hi-Speed USB Źródło zasilania: magistrala USB |
Drukarka 1 szt
Lp. |
Nazwa komponentu |
Wymagane minimalne parametry techniczne |
Technologia druku |
Laserowa monochromatyczna |
|
Funkcje urządzenia |
Drukowanie |
|
Szybkość druku A4 |
25 stron na minutę |
|
Druk dwustronny |
Automatyczny |
|
Rozdzielczość drukowania |
1800x600 |
|
Pamięć zainstalowana |
32 MB |
|
Interfejsy |
Fast Ethernet 10/100, USB 2.0, |
|
Pojemność podajnika |
250 arkuszy |
|
Pojemność odbiornika |
150 arkuszy |
|
Maksymalna wydajność miesięcznie |
15 tyś stron |
|
Gwarancja producenta |
24 miesiące |
|
Wyposażenie |
Toner startowy wydajność min 1000 wydruków |
Router 2 szt
Lp. |
Nazwa komponentu |
Wymagane minimalne parametry techniczne |
Technologia |
Wireless-N |
|
Pasma |
2,4 GHz i 5 Ghz jednocześnie |
|
Transmisja/odbiór |
2 x 2 |
|
Anteny |
4 wewnętrzne |
|
Liczba portów i prędkość transmisji: |
4 x Gigabit
|
|
Funkcje |
QoS |
|
Oprogramowanie |
· konfiguracja dostępu gościa · zarządzanie kontrolą rodzicielską · zaawansowane ustawienia sieciowe |
|
Gwarancja |
2 lata |
Dysk zewnętrzny 1 szt
Lp. |
Nazwa komponentu |
Wymagane minimalne parametry techniczne |
Pojemność |
500 GB |
|
Format |
2.5" |
|
Rodzaj podłączenia |
USB 3.0 i USB 2.0 |
|
Bufor pamięci |
8 MB |
Dodatkowo
- 1. Switch 8 portowy 10/100 MB – 2 sztuki
Załącznik nr 2
………………………………………………………... …………………………………………
(nazwa Wykonawcy, adres, nr tel/fax, e-mail:) (miejscowość, data)
OFERTA
Odpowiadając na zaproszenie do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...........................................................................................
- Oferuję(my) wykonanie usługi/dostawy/roboty budowlanej*) będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami Zamawiającego za kwotę w wysokości:
Netto ………………………..zł, (słownie: …………………………………………………………………………………………..),
Podatek VAT stawka ……………………% kwota zł …………………………………………………………………………..
Brutto: ……………………..zł, (słownie: …………………………………………………………………………………………..).
- Termin realizacji ………………………………………
- Oświadcza(my), że spełniam(y) warunki podane w zaproszeniu do złożenia oferty.
- Akceptuję(my) warunki zawarte w umowie.
……………………………………
(data i podpis Wykonawcy)
*) niepotrzebne skreślić
Załącznik nr 3
FORMULARZ CENOWY
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla ZSE i O nr 6”.
Lp |
Nazwa |
Ilość |
Cena jednostkowa netto |
Wartość netto |
Stawka podatku VAT |
Cena brutto (PLN) |
1 |
Komputery |
16 |
|
|
0% |
|
2 |
Monitory |
5 |
|
|
0% |
|
3 |
Drukarka |
1 |
|
|
0% |
|
4 |
Router |
2 |
|
|
0% |
|
5 |
Dysk zewnętrzny |
1 |
|
|
23% |
|
6 |
Switch 8-portowy 10/100MB |
2 |
|
|
0% |
|
|
|
|
|
|
|
|
……………………………………………………………
(podpis Wykonawcy lub osoby uprawnionej)
Załącznik nr 4
UMOWA NR …………………………….
Zawarta dnia …………………………..w Łomży
pomiędzy:
Zespołem Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących nr 6 z siedzibą: ul. M. Kopernika 16; 18-400 Łomża
zeprezentowanym przez:
……………………………………………………………………………………………………..
zwanym w dalszej części umowy „Zamawiającym”
a
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
z siedzibą w ………………………………………………….
reprezentowanym przez:
……………………………………………………………………..
zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą”
- na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 14000 euro o następującej treści:
§ 1
PRZEDMIOT UMOWY
- Przedmiotem niniejszej umowy jest: zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla ZSE i O nr 6 w Łomży.
- Szczegółowy zakres dostawy określony został w załączniku nr 1 do zaproszenia do składania ofert „Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna” .
§ 2
TERMIN REALIZACJI I WARUNKI UMOWY
- Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego, ul.M.Kopernika 16; 18-400 Łomża.
- Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, spełniający wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych.
- Wraz z towarem Wykonawca wyda Zamawiającemu karty gwarancyjne, instrukcje dotyczące sposobu korzystania z rzeczy itp.
- Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostarczenia przedmiotu umowy.
- Dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie przedmiotu niniejszej umowy będzie protokół odbioru podpisany przez przedstawicieli stron w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.
- Podczas dokonywania odbioru przeprowadzona zostanie weryfikacja parametrów pod kątem spełniania wymagań określonych w zamówieniu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany albo zwrotu: produktów wadliwych, o nieodpowiedniej jakości oraz nieodpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia. Postanowienia dotyczące kar umownych i odstąpienia od umowy stosuje się odpowiednio.
- W przypadku stwierdzenia w ramach odbioru przedmiotu zamówienia wad ilościowych lub jakościowych, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia lub wymiany towaru wadliwego na wolny od wad – w terminie 3 dni od daty stwierdzenia tego faktu.
- W tym przypadku w pokwitowaniu odbioru zostaną wskazane nie odebrane elementy przedmiotu umowy ze wskazaniem terminu ich dostarczenia na koszt Wykonawcy.
§ 3
WNAGRODZENIE I WARUNKI PŁATNOŚCI
- Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy – zgodnie z ofertą Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości: ...................................................zł
(słownie złotych: ........................................................................................................)
- Kwota wynagrodzenia Wykonawcy, określona w ust.1, zawiera wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę, w związku z realizacją przedmiotu umowy, określonego w § 1niniejszej umowy, tj. wszystkie koszty dostawy własnym transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, koszt załadunku i rozładunku, ubezpieczenia opakowania, udzielonych gwarancji na dostarczony towar, wymagane prawem podatki i opłaty, i wszystkie inne zobowiązania, bez których należyte wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe.
- Wykonawca wystawi fakturę zgodnie z pozycjami wymienionymi w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy.
- 4. Wykonawca wystawi fakturę na : Zespół Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących Nr 6.
- Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru dostawy, podpisany przez obie strony Umowy, potwierdzający zrealizowanie dostawy zgodnie z umową.
- Rozliczenie nastąpi w oparciu o prawidłowo wystawioną fakturę VAT, wystawioną w ciągu 7 dni po odbiorze.
- Wynagrodzenie Wykonawcy będzie przekazane w terminie do 14 dni od doręczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy – nr rachunku...........................................
- Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem VAT, NIP .................................................
- Zamawiający oświadcza, że nie jest płatnikiem podatku VAT, NIP 718-13-12-378
§ 4
GWARANCJA I RĘKOJMIA
- Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na okres wskazany w Specyfikacji technicznej, przy czym gwarancja jakości nie może być krótsza niż okres gwarancji udzielony przez producentów towaru (jeśli dotyczy), poczynając od daty podpisania protokółu odbioru. Gwarancja nie wyklucza możliwości wykonywania przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi za wady.
- W razie stwierdzenia wad w trakcie użytkowania dostarczonego przedmiotu umowy Zamawiający
- prześle reklamację Wykonawcy na nr faxu ......................,
adres e-mail.....................
- zgłosi Wykonawcy reklamację telefonicznie na nr ..............................,
natomiast Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji/rękojmi w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia reklamacji naprawi wadliwy przedmiot umowy
3. W przypadku 2- krotnej reklamacji i naprawy tego samego przedmiotu umowy,
Wykonawca wymieni wadliwy przedmiot umowy na nowy.
4. W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego wszelkie koszty związane z
wyrównaniem ewentualnych szkód ponosi Wykonawca.
§ 5
ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZMIANA UMOWY
- Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy czym przedmiotowe odstąpienie może nastąpić w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
- Zamawiający ma prawo rozwiązać niniejszą umowę w trybie natychmiastowym bez zachowania wypowiedzenia w przypadku gdy:
1) W stosunku do Wykonawcy zostanie wydane prawomocne orzeczenie zakazujące przedsiębiorcy wykonywania działalności gospodarczej,
2) Wobec Wykonawcy zostanie wszczęte postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne,
3) Wobec Wykonawcy zostanie wszczęte postępowanie egzekucyjne, wyniku którego nastąpi zajęcie majątku Wykonawcy lub jego znacznej części;
4) Wykonawca nie wykonuje przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
§ 6
KARY UMOWNE
1.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
1) W wysokości 5% wynagrodzenia za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca
2) W wysokości 0,5 % wynagrodzenia w przypadku niedostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie – za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w dostawie,
3) W wysokości 0,5% wynagrodzenia za zwłokę w usunięciu wad lub wymianie towaru wadliwego na wolny od wad – za każdy dzień zwłoki
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w wysokości 5% wynagrodzenia.
3. Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych i odszkodowania.
4. W przypadku odstąpienia od umowy Zamawiający zachowuje prawo do kar umownych i odszkodowania.
5. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z wynagrodzenia.
§ 7
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Spory mogące wyniknąć przy wykonywaniu niniejszej umowy, strony zobowiązują się rozstrzygnąć polubownie.
3. W razie braku możliwości polubownego załatwienia sporów, będą one rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 8
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących tj. po 1 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.
Integralną częścią do niniejszej umowy stanowi: oferta Wykonawcy wraz z formularzem cenowym i specyfikacją techniczną załączonymi do oferty.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Elżbieta Szleszyńska |
Data ostatniej zmiany: | 2014-04-09 14:55:00 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 8535 |