Ogłoszenie nr 638823-N-2018 z dnia 2018-10-19 r.
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
na wykonanie zadania:
„Dostawa 2 używanych autobusów miejskich niskowejściowych klasy mini, z silnikiem minimum
EURO V, o długości całkowitej w przedziale 5500 mm - 6000 mm, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych.”
Spis treści
Rozdział I - NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.. 3
Rozdział II - TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.. 3
Rozdział III - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.. 3
Rozdział IV - TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.. 3
Rozdział V - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.. 3
Rozdział VI - WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, 4
Rozdział VII - INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ.. 8
Rozdział VIII - WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.. 9
Rozdział IX - TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.. 9
Rozdział X - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 10
Rozdział XI - MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA i OTWARCIA OFERT. 11
Rozdział XII - OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.. 12
Rozdział XIII - OPIS KRYTERIÓW, 12
Rozdział XIV - INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, 13
Rozdział XV - ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, 14
Rozdział XVI - POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ. 14
Rozdział XVII - POZOSTAŁE INFORMACJE.. 14
Zamawiającym jest Miasto Łomża, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Zakład Budżetowy w Łomży, w imieniu którego postępowanie prowadzi Dyrektor Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji Zakład Budżetowy w Łomży (na podstawie upoważnienia z dnia 18.10.2018 roku, udzielonego przez Prezydenta Miasta Łomża):
ulica: Spokojna 9
Kod: 18-400,
Miejscowość: Łomża
Telefon (86) 216 03 34
Fax (86) 216 03 34
Godziny pracy: pn – pt. 7.00 -15.00
Strona BIP: http://mpk.biplomza.pl/, http://www.um.lomza.pl/bip
34121400-5 Autobusy niskopodłogowe
Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 5: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
Termin realizacji zamówienia: 20 dni od dnia podpisania umowy.
ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. Wiedza i doświadczenie:
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie- zrealizował dostawę jednego autobusu, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto, co najmniej w kwocie 150 000,00 zł. i przedstawi referencje, że dostawa ta została należycie zrealizowana.
1.3. Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3.1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
i wspólników spółek cywilnych, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. ustawy, natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy, muszą spełniać łącznie.
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU oraz INNE WYMAGANE DOKUMENTY.
1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 2 do SIWZ.
2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ ;
2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2.5. Wykaz dostaw, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie – wykaz ten ma być zawarty w Formularzu oferty (zał. nr 1).
2.6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda aby Dostawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip-lomza.pl/mpk o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z wzorem oświadczenia zawartym w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Dostawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Dostawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Od Dostawców składających ofertę wspólną Zamawiający żąda złożenia oświadczeń osobno dla każdego z Dostawców.
2.7. Podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy.
3.1. Zgodnie z art. 26 ust. b) ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3.2. Wobec powyższego Zamawiający wymaga - w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów – złożenia:
3.2.1. W przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (tj. dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej podmiotów trzecich) – dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 4 oraz dokumentów o solidarnej odpowiedzialności wykonawcy z podmiotem, na potencjał którego wykonawca się powołuje
3.2.2. Dokumentów, dotyczących w szczególności:
3.3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ww. zapisem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę wyrządzoną Zamawiającemu powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
3.4. Kopie dokumentów, dotyczących tych podmiotów, muszą być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez te podmioty.
4.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (wymienione jako załączniki nr 2 i 3 do SIWZ oraz oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej albo lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowe) mogą być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, przez ich Pełnomocnika – posiadającego uprawnienie do reprezentowania każdego z członków oddzielnie - lub przez każdego Wykonawcę oddzielnie.
4.2. Dokumenty dotyczące potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (wymienione w pkt 1 ppkt 2 - 4 niniejszego Rozdziału) mogą być złożone przez jednego
z Wykonawców lub łącznie przez kilku wspólników.
4.3. Dokumenty dotyczące potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy (wymienione w pkt. 2 ppkt 2 - 4 niniejszego Rozdziału) muszą być złożone przez każdego z Wykonawców (wspólników).
4.4. Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy muszą być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio § 4.1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 19.02. 2013 r., poz.231) – co oznacza, że:
5.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
5.1.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu,
5.1.2. Dokument, o którym wyżej mowa (5.1.1.a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy, a dokument (5.1.2.b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
5.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, zawierające ww. oświadczenia muszą być wystawione w analogicznych terminach do odpowiadających im dokumentów.
5.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
6.1. Oświadczenie, że oferowany autobus nie jest pojazdem prototypowym.
6.2. Przedstawienie referencji na dostawę pojazdu o parametrach zgodnych z przedmiotem zamówienia.
6.3. Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych typu otwartego na terenie Polski.
6.4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty wniesienia wadium w pozostałych formach (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć do oferty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia
z pozostałymi dokumentami oferty.
6.5. Dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnych badań technicznych pojazdów (dopuszczających do eksploatacji) – wymagane w dniu dostawy autobusów.
6.6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo, udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania poszczególnych Wykonawców (podmiotów występujących wspólnie) – złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
7.1. Wszelka korespondencja w postępowaniu oraz w trakcie realizacji umowy będzie dokonywana wyłącznie z pełnomocnikiem.
7.2. Płatności będą wnoszone na specjalnie założony w tym celu przez konsorcjum rachunek bankowy, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący - lider konsorcjum.
7.3. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej.
7.4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1) dalej zwanym RODO, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych Pani/Pana jest Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Zakład Budżetowy w Łomży, ul. Spokojna 9;
2) Inspektorem ochrony danych w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacji Zakład Budżetowy
w Łomży jest Marek Chojnowski – mail: iod@mpklomza.pl;
3) Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) i f) RODO, tj. w oparciu
o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, a w szczególności do realizacji celów marketingowych
w zakresie własnych produktów i usług, a także w celu realizacji umów, rozpatrywania reklamacji oraz ustalenia, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń;
4) Dane osobowe nie są udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 4 pkt. 9 RODO;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres w zakresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania danych osobowych, a w szczególności w czasie trwania działań
w zakresie marketingu własnych produktów i usług oraz przez okres trwania umów zawartych przez Panią/Pana z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacji Zakład Budżetowy w Łomży
ul. Spokojna 9, w tym okres niezbędny do realizacji roszczeń wynikających z tej umowy;
7) Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przeniesienia danych osobowych;
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
9) Przetwarzane dane osobowe są niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora;
10) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez administratora, w tym profilowaniu przy realizacji wyżej określonych celów.
11) Informujemy również, że administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
a.petkowski@mpklomza.pl oraz m.chojnowski@mpklomza.pl
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy .
Zaleca się, żeby Wykonawca zamieścił ofertę w dwóch kopertach.
Oferta w postępowaniu na zadanie pn. „Dostawa 2 używanych autobusów miejskich niskowejściowych klasy mini, z silnikiem minimum EURO V,
1.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres:
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Zakład Budżetowy w Łomży
ul. Spokojna 9, 18-400 Łomża - Sekretariat.
1.2. Termin składania ofert upływa w dniu: 29.10.2018 r. o godz. 11:00.
1.3. Formalne warunki oznaczenia oferty do złożenia zgodnie z rozdziałem X SIWZ.
1.4. Oferta otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia z odnotowaniem terminu złożenia (data
i godzina).
1.5. Dla ofert przesyłanych pocztą / kurierem liczy się data i godzina dostarczenia do w/w pokoju (Sekretariatu MPK).
1.6. Złożone oferty mogą być wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu ich składania. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien być złożony w formie pisemnej
w kopercie zaadresowanej i oznakowanej, jak w rozdziale X SIWZ z dopiskiem WYCOFANIE OFERTY lub ZMIANA OFERTY w miejscu i czasie opisanym wyżej, przez osobę posiadającą pisemne upoważnienie od wykonawcy do dokonania powyższego. Zwrot wycofanej oferty nastąpi po terminie otwarcia ofert bez otwierania koperty wewnętrznej.
1.7. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy. Zamawiający niezwłocznie zawiadamia Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.
2.1. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 29.10.2018 r. o godzinie 11:15 w siedzibie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji Zakład Budżetowy w Łomży, ul. Spokojna 9, 18-400 Łomża – Sala konferencyjna.
2.2. Oferty będą otwierane w kolejności składania i zgodnie z nią nadana będzie im numeracja.
2.3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2.4. Podczas otwarcia ofert zostaną podane dane z ofert, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
2.5. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia w części nie zastrzeżonej przez Wykonawcę i mogą być udostępnione w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, na pisemny wniosek zainteresowanego .
1.1. Wartość autobusów.
1.2. Wszystkie koszty przyprowadzenia autobusów do siedziby Zamawiającego, w tym:
1.2.1. Koszty wymaganego ubezpieczenia pojazdów w celu przyprowadzenia autobusów do siedziby Zamawiającego.
1.2.2. Koszty paliwa, opłat drogowych, celnych, badań technicznych itp.
1.2.3. Koszty pracy kierowców zamawianych pojazdów.
1.3. Koszt wszystkich innych czynności nie wymienionych wyżej, a związanych z dostawą przedmiotu zamówienia.
KTÓRYMI ZAMAWIAJACY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga (pkt) |
1. |
Cena brutto (całkowity koszt wykonania zadania) |
90 |
2. |
Okres gwarancji całopojazdowej |
10 |
Razem: |
100 |
Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:
C min.
C bad.
gdzie:
Cn - ilość punktów oferty badanej
C min. - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej
W kryterium okres gwarancji i rękojmi punkty (G) zostaną przyznane punkty kolejno ocenianym ofertom w następujący sposób:
Okres udzielonej gwarancji całopojazdowej* |
Punktacja za okres udzielonej gwarancji całopojazdowej (pkt) |
24 |
0 |
36 |
5 |
48 i więcej |
10 |
* zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Okres gwarancji powinien być podawany w miesiącach (liczba miesięcy powinna być całkowitą wielokrotnością liczby 12) i być jednakowy dla wszystkich elementów wchodzących w skład zamówienia.
Obliczenia kryteriów oceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ocena kryterium nastąpi w skali punktowej od 0 do 100 pkt.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ofert, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w powyższych kryteriach wg wzoru:
Pn = Cn + Gn
gdzie:
Pn – końcowa ilość punktów przyznana n-tej ofercie
Cn – ilość punktów w kryterium nr 1 – cena przyznana ofercie n
Gn – ilość punktów w kryterium nr 2 – okres gwarancji całopojazdowej przyznana ofercie n.
JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
4.1. Wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4.2. Złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy i okazania ich pełnomocnictwa, jeżeli taka konieczność zaistnieje.
4.3. Przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum, umowa spółki cywilnej) - w przypadku udzielenia zamówienia wykonawcy, określonemu w art. 23 ust,1 ustawy pzp.
4.4. Złożenia dokumentów, potwierdzających umocowanie osób, podpisujących zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (np. Odpis z KRS, pełnomocnictwo) -
w przypadku udzielenia zamówienia wykonawcy, korzystającemu z potencjału innych podmiotów (wiedzy i doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia czy zdolności finansowych).
KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY
PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych przysługują środki ochrony prawnej (odwołanie i skarga do sądu), które mogą być wnoszone i są rozpatrywane na zasadach, określonych w dziale VI (art. 179 – 198g) ustawy.
1.1. Nie dopuszcza składania ofert częściowych,
1.2. Nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających,
1.3. Nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej,
1.4. Dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną,
1.5. Nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
1.6. Nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej
1.7. Nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania
2.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy /podwykonawcom.
2.2. Dopuszcza się zmianę lub rezygnację z podwykonawcy. Jeżeli zmiana taka dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
Załączniki do SIWZ, stanowiące integralną jej część:
Autor: | Marek Chojnowski |
Odpowiada: | Marek Chojnowski |
Wytworzył: | 2018-07-19 13:35:14 |
Data ostatniej zmiany: | 2018-10-19 17:24:29 |
Odwiedzin na stronie: | 56502 |