Nabór na stanowisko Kierownika projektu
Łomża 6 kwietnia 2020 r.
Zapytanie ofertowe
Nabór na stanowisko Kierownika projektu „Nowe miejsca opieki w Łomżyńskim Żłobku” nr RPPD.02.02.00-20-0167/19 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
- 1. Miejski Żłobek nr 3 w Łomży ul. Kołłątaja 8 ogłasza nabór na stanowisko KIEROWNIKA PROJEKTU„ Nowe miejsca opieki w Łomżyńskim Żłobku”.
- 2. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o zasadę konkurencyjności – Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
- 3. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie obejmująca okres 20.04.2020r. – 30.06.2022r. Wynagrodzenie będzie finansowane ze środków projektu pn. Nowe miejsca opieki w Łomżyńskim Żłobku w ramach RPO WP na lata 2014 – 2020 oraz programu MALUCH + 2020.
- 4. Kody Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:
kod CPV :
79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem
79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlany
- 5. Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe kierunkowe.
2) Posiadanie - minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania projektami dofinansowanymi ze środków zewnętrznych – unijnych.
3) Wdrażanie i zarządzanie minimum 2 projektami współfinansowanymi ze środków unijnych.
4) Znajomość Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 i związanej z nim sprawozdawczości.
5) Znajomość regulacji prawnych niezbędnych przy realizacji i finansowaniu projektów unijnych (szczególnie prawa zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych).
6) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
7) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- 6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Zarządzanie prawidłową realizacją projektu zgodnie z wymogami IZ RPOWP i wnioskiem.
2) Kierowanie i motywowanie personelu oraz porwana komunikacją miedzy uczestnikami projektu.
3) Organizacja spotkań z potencjalnymi uczestnikami projektu (organizacja biura projektu).
4) Prowadzenie akcji informacyjno-promocyjnej wspólnie z pozostałym personelem projektu.
5) Opracowanie regulaminów związanych z rekrutacją.
6) Nadzór nad prawidłową realizacją projektu (nadzór pedagogiczny, zatrudnianie kadry)
7) Kontrola przebiegu rekrutacji.
8) Kontakt z Uczestnikami Projektu, kadrą oraz podwykonawcami.
9) Sprawozdawczość merytoryczna projektu, w tym współpraca z Instytucją Zarządzającą.
10) Koordynacja zadań według harmonogramu projektu.
11) Nadzór nad rozliczaniem kosztów oraz rezultatów projektu.
12) Reprezentowanie projektu na zewnątrz.
13) Bieżący monitoring projektu, polegający na monitorowaniu osiągnięć założonych celów, rezultatów i produktów projektu, wynikających z przyjętych zapisów umowy o dofinansowanie.
14) Kontrola wszelkich płatności pod kątem zgodności z projektem oraz kwalifikowalności wydatków.
15) Rozliczanie środków w projekcie – przygotowanie wniosków o płatność, wniosku o płatność końcową, zaliczkę, ostatecznego rozliczenia i zamknięcia projektu.
16) Monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego (w tym wskaźników).
17) Podejmowanie działań zaradczych i naprawczych w przypadku wystąpienia problemów w realizacji projektu.
18) Przygotowywane niezbędnych dokumentów jak harmonogramy płatności, prognozy wydatków kwalifikowanych i niekwalifikowanych itd., wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, w trybie i terminach określonych w tejże umowie.
19) Weryfikacja treści zamówień publicznych, niezależnie od ich wartości, pod kątem zgodności z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków.
20) Przygotowywanie korespondencji z IZ w sprawach dotyczących projektu.
- 7. Wymagane dokumenty:
1) Życiorys zawodowy/CV.
1) Załącznik nr 1 - oferta cenowa.
2) Załącznik nr 2- wykaz wykonanych usług.
3) Załącznik nr 3 – klauzula RODO.
4) Załącznik nr 4 – projekt umowy.
5) Załącznik nr 5 – oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym.
- 8. Dokumenty pożądane: kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie studiów, kursów i szkoleń.
- 9. Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert za pośrednictwem poczty na adres:
Przedszkole Publiczne nr 14 w Łomży/Miejski Żłobek Nr 3 w Łomży
ul. Kołłątaja 8 18-400 Łomża z dopiskiem: Kierownik Projektu lub przesłać na maila dyrektor@przedszkole14.lomza.pl w terminie do dnia 16.04.2020 roku godz. 12.00 (data wpływu). Dokumenty, które wpłyną po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
- 10. Jedynym kryterium jest cena 100%.
- 11. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie i bez wyboru wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia negocjacji po złożeniu ofert.
Załącznik nr 1
Miejski Żłobek nr 3
ul. H. Kołłątaja 8
18 – 400 Łomża
FORMULARZ OFERTY
- Nazwa wykonawcy i dane teleadresowe:
…………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Odpowiadając na zapytanie ofertowe : KIEROWNIK PROJEKTU „ Nowe miejsca opieki w Łomżyńskim Żłobku” oświadczam, że akceptuję w całości wszystkie warunki zawarte w treści zapytania ofertowego na realizację zamówienia KIEROWNIK PROJEKTU „ Nowe miejsca opieki w Łomżyńskim Żłobku” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 oraz programu MALUCH + .
- Proponuje kwotę ………………… zł (słownie: …………………….. złotych) brutto za jeden miesiąc pełnienia funkcji kierownika projektu pn. Nowe miejsca opieki w Łomżyńskim Żłobku.
- Oświadczam, że uzyskałem/am wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania i złożenia oferty.
- Oświadczam, że zobowiązuję się wykonać zamówienie w terminie podanym w zapytaniu ofertowym.
- Oświadczam, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas 30 dni.
- Oświadczam, że zapoznałem/am się i akceptuję wzór umowy, a w przypadku wyłonienia mojej oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Wraz z ofertą składam następujące dokumenty:
1) ……………………………..
2) ……………………………..
………………………………. ……………………………………….
(miejscowość, dnia) (podpis osoby upoważnionej i pieczątka)
Załącznik nr 2
…………………………………………………………….
……………………………………………………………
……………………………………………………………
/nazwa i dane adresowe wykonawcy/
Wykaz wykonanych usług
w zakresie zarządzania projektami dofinansowanymi ze środków zewnętrznych – unijnych.
Lp. |
Wykonawca usługi
|
Zamawiający |
Zakres usługi |
Nazwa projektu |
Data wykonania od – do |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług.
………………………………………… ………………………………………………
/miejscowość i data/ /podpis/
Załącznik nr 3
KLAUZULA INFORMACYJNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Szanowni Państwo,
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Żłobek nr 3 ul. H Kołłątaja 8, e-mail: dyrektor@przedszkole 14.lomza.pl , tel: 86 218 85 52.
- Administrator Wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, do którego mogą Państwo kierować pytania dotyczące swoich danych osobowych : Marcin Wieczorek email: biuro@mwconsulting.nazwa.pl
- Dane osobowe kandydatów do pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji pracowników do pracy w instytucji .
- Administrator Danych nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych kandydatów do pracy w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, tj. w celu rekrutacji chyba, że kandydat na stanowisko pracy wyrazi na to zgodę. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
- Kandydaci w procesie rekrutacji mają prawo do cofnięcia zgody, o której mowa w pkt.4, w każdym momencie poprzez zawiadomienie pracodawcy. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
- Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest art. 221§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO (konieczność podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy o świadczenie pracy, a zakres tych danych zawarty jest w katalogu danych, których podania może wymagać pracodawca od osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie z Kodeksem Pracy)
- Podanie danych przez kandydatów w procesie rekrutacji jest konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane, a nie podanie danych spowoduje brak możliwości rozpatrzenia oferty kandydata złożonej w procesie rekrutacji.
- Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
- Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych kandydatów do pracy do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane kandydatów do pracy przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów, tj. do momentu zakończenia rekrutacji, a następnie niezwłocznie usunięte, chyba że kandydat wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych do celów przyszłych rekrutacji – nie dłużej niż 2 lata.
- Kandydaci do pracy posiadają prawo żądania od Administratora Danych dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania oraz - z zastrzeżeniem przepisów prawa - usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
- Kandydaci do pracy mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe kandydatów do pracy nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
- Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Miejski Żłobek nr 3, Ul. H. Kołłątaja 8 18-400 Łomża, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Zostałem poinformowany, że zgoda może być wycofana w dowolnej chwili.
- Wyrażam dobrowolną zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach : TAK / NIE - prosimy zaznaczyć
..............................................
data i podpis kandydata
Załącznik nr 4
Umowa nr ……….
zawarta w dniu ……………. roku w ……………….., pomiędzy:
Miejskim Żłobkiem nr 3, ul. H. Kołłątaja 8,18 – 400 Łomża, NIP ……………, reprezentowanego przez:
Grażynę Kowalewską – dyrektor,
zwaną dalej ZAMAWIAJĄCYM,
a
.....................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................
posiadającym NIP ……………………………………. REGON…………………………………………………
reprezentowanym/ą przez:
……………………………………………………………………………………..………………………………*
zwanym dalej WYKONAWCĄ,
w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania
ofertowego, o następującej treści:
§ 1
Przedmiot umowy
- . Zamawiający powierza a Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi pn. KIEROWNIK PROJEKTU„ Nowe miejsca opieki w Łomżyńskim Żłobku” zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym i w ofercie Wykonawcy, zwane dalej „przedmiotem umowy”.
- W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do:
1) koordynacji i zarządzania całością działań projektowych przy zapewnieniu płynności ich realizacji zgodnie z założeniami projektu oraz z zapisami umowy o dofinansowanie projektu,
2) kierowania i nadzorowania pracą zespołu projektowego oraz współpracy z jednostkami biorącymi udział w projekcie,
3) nadzoru i monitorowania wywiązywania się przez Zamawiającego z wszelkich zobowiązań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu,
4) bieżącego monitoringu projektu, polegającego na monitorowaniu osiągnięć założonych celów, rezultatów i produktów projektu, wynikających z przyjętych zapisów umowy o dofinansowanie,
5) kontroli wszelkich płatności pod kątem zgodności z projektem oraz kwalifikowalności wydatków,
6) rozliczania środków w projekcie – przygotowania wniosków o płatność, wniosku o płatność końcową, zaliczkę, ostatecznego rozliczenia i zamknięcia projektu,
7) monitorowania postępu rzeczowego i finansowego (w tym wskaźników),
8) podejmowanie działań zaradczych i naprawczych w przypadku wystąpienia problemów w realizacji projektu,
9) przygotowywania niezbędnych dokumentów jak harmonogramy płatności, prognozy wydatków kwalifikowanych i niekwalifikowanych itd., wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, w trybie i terminach określonych w tejże umowie,
10) weryfikacji treści zamówień publicznych, niezależnie od ich wartości, pod kątem zgodności z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskich Funduszy,
11) przygotowywanie korespondencji z IZ w sprawach dotyczących projektu,
12) przygotowania i aktualizacji niezbędnych załączników do umowy o dofinansowanie zgodnie z wymogami RPO WD 2014 - 2020, w tym przypadku wprowadzania zmian w projekcie i aneksowania umowy,
13) nadzoru i doradztwa w zakresie zgodności realizacji projektu z aktualnymi wytycznymi i dokumentami
obowiązującymi w projektach EFS - RPO WD 2014 - 2020,
14) weryfikacji i zapewnienia poprawności dokumentacji pod kątem jej zgodności z wymogami programowymi,
15) zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją przedmiotu umowy,
16) odpowiedniego i uzgodnionego z Zamawiającym dokumentowania podejmowanych w ramach wykonywania przedmiotowej czynności i przekazywania odpowiedniej dokumentacji Zamawiającemu, w tym w szczególności dokumentacji związanej z rozliczeniem czasu pracy,
17) stałej współpracy z Zamawiającym podczas realizacji projektu, w szczególności w zakresie osiągnięcia jak najlepszych wskaźników projektu,
18) świadczenia usług w siedzibie Zamawiającego co najmniej ……………… razy w tygodniu,
19) terminowego realizowania zadań wymienionych powyżej.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg i rozliczenie projektu.
- Wykonawca oświadcza, iż zakres obowiązków wynikających z niniejszej umowy nie powoduje kolizji z
ewentualnymi obowiązkami w ramach realizacji innych projektów finansowanych w ramach EFS RPO WD 2014 –2020 i nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji zadań powierzonych na podstawie niniejszej umowy. - Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie.
- Zamawiający zapewnia w swojej siedzibie biuro projektu wraz z niezbędnym sprzętem i wyposażeniem
biurowym.
§ 2
Termin realizacji umowy
Strony ustalają, iż umowa będzie realizowana od dnia podpisania umowy do dnia …………… roku, w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, określonych zgodnie z zapisami § 1 ust. 1 umowy.
§ 3
Dokumentacja wykonania usługi
- Wykonawca zobowiązuje się do udokumentowania wykonanych usług zarządzania projektem za pomocą
uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji, w tym w szczególności związanej z rozliczeniem czasu ich
wykonywania. - Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację określoną w ust. 1 w terminie do 7-go dnia miesiąca
następującego po miesięcy, w którym była wykonywana usługa, z zastrzeżeniem, że jeżeli wymagania projektu określają inny - wcześniejszy termin przekazania odpowiednich dokumentów, dokumenty te zostaną przekazane Zamawiającemu najpóźniej na 4 dni przed upływem tego terminu. - W przypadku złożenia nieprawidłowej dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do jej poprawienia i
ponownego przedłożenia Zamawiającemu w terminie 2 dni od momentu wezwania do jej poprawienia przez
Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia wszelkich zestawień wynikających z dokumentacji wykonania usługi na prośbę Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia przedłożenia takiego żądania.
§ 4
Oznakowanie
- Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia logiem Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, znakiem Funduszy Europejskich oraz herbem województwa , informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także logiem i nazwą projektu wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia.
- Zamawiający udostępni Wykonawcy obowiązujące logotypy w wersji elektronicznej.
- Wytworzenie oznaczeń każdorazowo poprzedzone zostać musi konsultacją z Zamawiającym, a kompletność
oznaczeń, ich wielkość i inne zasadnicze cechy prawidłowego oznaczania muszą być zatwierdzone przez
Zamawiającego. - Wykonawca jest zobowiązany do stosowania logotypów Funduszy Europejskich, herbu województwa z napisem „Podlaskie”, Unii Europejskiej oraz EFS zgodnie z Wytycznymi ds. promocji zawartymi w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów operacyjnych polityki spójności 2014-2020 .
§ 5
Ogólne reguły wykonywania umowy
- Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością, jaką można oczekiwać od profesjonalisty.
- Przedmiot umowy winien być wykonywany zgodnie z aktualną wiedzą w danej dziedzinie.
- Wykonawca jest zobowiązany do lojalnej współpracy z Zamawiającym, w szczególności do informowania
Zamawiającego o wszelkich przeszkodach czy utrudnieniach w prawidłowej realizacji świadczeń i
wypracowywania sposobów alternatywnego i zgodnego z oczekiwaniami Zamawiającego sposobu realizacji
świadczenia. - Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy poprzez osoby wskazane w ofercie wykonawcy oraz w wykazie osób, tj.: kierownik projektu – Pan/i …………………………………………….
- Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu.
- Zmiana osoby wskazanej jest dopuszczalna tylko i wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających taka zmian ę.
§ 6
Wynagrodzenie
- Strony ustalają, iż za wykonanie usługi, objętej przedmiotem umowy, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy, w wysokości …………… zł brutto za każdy miesiąc.
- Całkowite wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy przez cały okres jej obowiązywania wynosi
…………………. zł brutto. - Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za okresy miesięczne przelewem na rachunek Wykonawcy nr ………………………………………. w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania faktury VAT /
rachunku/rachunków, po pomniejszeniu o należne zaliczki na podatek, składki na ubezpieczenie społeczne lub innych obciążeń zgodnych z właściwymi przepisami, z zastrzeżeniem ust. 6. - Warunkiem wypłaty wynagrodzenia jest złożenie przez Wykonawcę w prawidłowo sporządzonej dokumentacji, w tym w szczególności rachunku wraz z kartą czasu wykonywania umowy.
- Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu wypłaty przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku opóźnień w przekazywaniu transz dotacji rozwojowej przez Instytucję Pośredniczącą.
- Wynagrodzenie będzie opłacane ze środków RPO WP 2014 – 2020 i środków programu MALUCH + 2020.
- Za datę dokonania zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- Wykonawca oświadcza, że określone w ust. 1 wynagrodzenie obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym obejmuje wszystkie opłaty publiczno-prawne, do których opłacenia zobowiązany jest Wykonawca, w szczególności wszelkie opłaty i składki związane z zatrudnieniem pracowników.
- Niezrealizowanie pełnego wymiaru czasu wykonywania umowy określonego w zapytaniu ofertowym spowoduje proporcjonalne pomniejszenie należnego wynagrodzenia w przeliczeniu na ilość godzin w miesiącu.
§ 7
Odstąpienie od umowy i kary umowne
- Jeżeli Wykonawca nie wykonuje lub w sposób rażący nienależycie wykonuje podstawowe obowiązki określone w umowie Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy, po uprzednim jednorazowym pisemnym wezwaniu Wykonawcy do usunięcia uchybień w dodatkowym terminie 7 dni. Na równi z rażącym nienależytym wykonaniem poczytuje się złożenie przez Wykonawcę fałszywych, podrobionych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów w celu uzyskania zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy. Ponadto, jako nienależyte wykonanie umowy Zamawiający traktuje również wykonywanie umowy poprzez inne osoby niż wskazane w ofercie.
- Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego kary umowne w następujących przypadkach i wysokości:
1) złożenie niepoprawnej dokumentacji związanej z rozliczeniem czasu wykonywania umowy i niepoprawienie jej w terminie 2 dni od wezwania zamawiającego do dokonania poprawek lub uzupełnienia dokumentacji – 300 zł za w każdym miesiącu stwierdzenia naruszenia,
2) za każde niestawiennictwo się kierownika w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego – 100 zł za każdą godzinę nieobecności,
3) za niewykonanie wszystkich zadań w terminach określonych przez Zamawiającego 1000 zł za każdy miesiąc, w którym stwierdzono niewykonanie wszystkich zadań,
4) w przypadku naruszeń innych postanowień umowy w wysokości 500,00 złotych za każde stwierdzone
naruszenie obowiązku prawidłowego wykonywania umowy,
5) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – 20% łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust. 2 umowy.
- Wykonawcy przysługuje prawo naliczenia Zamawiającemu:
1) kary umownej w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie
Zamawiającego w wysokości 20% łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust. 2 umowy,
2) odsetek ustawowych w przypadku zwłoki w zapłacie przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia.
- Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie przez Zamawiającego kar umownych z wynagrodzenia
przysługującego Wykonawcy. - Stronom przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania do rzeczywistej wysokości szkody ponad wysokość zastrzeżonych kar umownych.
- Kara umowna zastrzeżona w stosunku do Zamawiającego wyczerpuje wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu odstąpienia od umowy.
§ 8
Zmiany umowy
- Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1) zmiany osoby wskazanej w ofercie - jedynie w formie pisemnej w przypadku wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego,
2) zmiany miejsca świadczenia usługi - w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi.
§ 9
Przepisy końcowe
- Spory, mogące wyniknąć na tle niniejszej umowy, strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu właściwego ze
względu na siedzibę Zamawiającego. - Wykonawca nie może przenieść całości lub części wierzytelności wynikających z umowy na rzecz osoby
trzeciej. - W sprawach nieregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz .U. 2017 r. poz. 880).
- Umowę sporządzono w trzech egzemplarzach: dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
Zamawiający  
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Agnieszka Lesiecka |
Odpowiada: | Agnieszka Lesiecka |
Wytworzył: | Agnieszka Lesiecka |
Data ostatniej zmiany: | 2020-04-08 20:49:43 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 902 |