Zapytanie ofertowe na dostawę nabiału
Załącznik Nr 3
do Regulaminu
Łomża, dn. 4.12.2019r.
Znak sprawy: PP14.26.13.2019
Zaproszenie do złożenia oferty
Zamawiający: Przedszkole Publiczne Nr 14 z siedzibą w Łomży, ul. Kołłątaja 8, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do 30.000 EUR na DOSTAWĘ NABIAŁU zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia
Termin wykonania zamówienia 01.01.2020 – 31.12.2020
Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
Ofertę należy złożyć w kopercie opatrzonej opisem „oferta na DOSTAWĘ NABIAŁU” do dnia 13.12.2019 r. do godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego w Łomży przy ul. Kołłątaja 8. lub przekazać drogą elektroniczną, na adres : kalinowskam@przedszkole14.lomza.pl wpisując w temacie wiadomości - oferta na DOSTAWĘ NABIAŁU
Informacji w zakresie zamówienia udziela: dyrektor tel. 86/218-85-52
Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona:
- na stronie internetowej Zamawiającego - www.pp14.bip-lomza.pl w zakładce
Zamówienia publiczne (Rok 2019),
Wykonawca składając podpis oświadcza, że potwierdza zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO, stanowiącą załącznik 3 do zamówienia.
Grażyna Kowalewska
(podpis osobyupoważnionej)
Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Umowa
- Klauzula informacyjna RODO
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy na dostawę nabiału
do Przedszkola Publicznego nr 14 w Łomży
ul. Kołłątaja 8
na okres 01.01.2020 r do 31.12.2020r.
lp |
Opis przedmiotu zamówienia |
jm |
Szacunkowa ilość dostawy w okresie 01.01.2020-31.12.2020r |
Cena jednostkowa netto zł |
Wartość ogółem dostawy netto zł |
podatek |
Wartość ogółem dostawy brutto |
|
VAT % |
Kwota zł |
|||||||
1 |
Jogurt gratka |
szt |
1 800 |
|
|
|
|
|
2 |
Jogurt grecki |
szt |
60 |
|
|
|
|
|
3 |
Jogurt naturalny |
szt |
60 |
|
|
|
|
|
4 |
Jogurt piątuś |
szt |
500 |
|
|
|
|
|
5 |
Jogurt polski |
szt |
200 |
|
|
|
|
|
6 |
Masło ekstra |
szt |
1700 |
|
|
|
|
|
7 |
Ser żółty |
kg |
60 |
|
|
|
|
|
8 |
Serek naturalny |
szt |
150 |
|
|
|
|
|
9 |
Serek waniliowy |
szt |
1 200 |
|
|
|
|
|
10 |
Śmietana 30% |
szt |
400 |
|
|
|
|
|
11 |
Twaróg |
kg |
270 |
|
|
|
|
|
12 |
Mleko 2 % |
l |
6000 |
|
|
|
|
|
RAZEM |
|
|
|
|
………………………………
Podpis osoby upoważnionej
Załącznik Nr 2
Umowa Nr ……/ 2019
Zawarta dnia …………..pomiędzy:
Przedszkolem Publicznym Nr 14 w Łomży, ul. Kołłątaja 8, 18-400 Łomża, reprezentowaną przez dyrektora Grażynę Kowalewską zwanego w dalszej części
Zamawiającym
A
……………………
Reprezentowaną przez:
……………………
Zwanym w dalszej części Wykonawcą
O następującej treści:
§ 1
- Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do Przedszkola Publicznego Nr 14 w Łomży nabiał i mleko.
Na podstawie zamówień składanych każdorazowo w oparciu o wykaz stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie, że ogólna ilość zamawianego asortymentu,
a tym samym wartość w okresie trwania umowy może ulec zmianie na plus lub minus w zależności od bieżących potrzeb wynikających z opracowywanych jadłospisów oraz możliwości finansowych Zamawiającego.
§ 2
Umowa została zawarta na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
§ 3
- Należność za dostarczane produkty zgodna będzie z cenami zawartymi w Formularzu ofertowym – załącznik Nr 1 Do niniejszej umowy. Szacuje się, że wartość dostaw w okresie 10 miesięcy wyniesie plus minus ……….. zł brutto (słownie: ………………………. ).
- Ceny jednostkowe mogą podlegać zmianie tylko na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego nie wcześniej niż 3 miesiące po podpisaniu umowy:
a. w wysokości nie większej niż wahania cen rynkowych,
b. w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Zmiana będzie dokonywana poprzez złożenie przez jedną ze stron wniosku wraz z
udokumentowaniem konieczności zmiany ceny z dwutygodniowym wyprzedzeniem dla przeprowadzenia rokowań. Udokumentowanie musi zawierać uzasadnienie zmiany ceny.
4. Zmiana cen może nastąpić po podpisaniu przez obie strony aneksu do umowy.
§ 4
- Dostawy będą realizowane przez 10 miesięcy na podstawie zleceń Zamawiającego faksem lub telefonicznie. Zamawiający w zleceniu wskaże zamawiane produkty oraz ich ilość.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamówiony towar od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 600 do 800.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar własnym transportem na swój koszt do Przedszkola Publicznego Nr 14 w Łomży, ul. Kołłątaja 8.
Do odbioru dostarczanego towaru pod względem ilościowym i jakościowym ze strony Zamawiającego upoważniony jest intendent lub kucharka. - Wykonawca gwarantuje jakość dostarczanych artykułów zgodną
z obowiązującymi normami, pełnowartościowych i świeżych. Ponadto, zobowiązany jest wydać na żądanie Zamawiającego dokumenty atestacyjne produktów, jeśli takich udzielił producent. - Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw i bierze na siebie skutki wynikające z nie wywiązywania się z niniejszej umowy.
§ 5
- Zamawiający zobowiązuje się do zbadania towaru w sposób zwyczajowo przyjęty w ciągu 2 godzin od chwili jego przyjęcia.
- W przypadku zakwestionowania jakości dostarczonego towaru przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego zastąpienia zakwestionowanej partii dostawy towarem niepodlegającym zakwestionowaniu.
- W przypadku ujawnienia przez Zamawiającego w czasie magazynowania ukrytej wady jakościowej towaru Zamawiający skorzysta z przysługującego mu prawa do reklamowania u Wykonawcy zakwestionowanej partii towaru.
- Wykonawca po otrzymaniu wiadomości o wykryciu wady i zareklamowaniu partii dostawy zobowiązany jest do niezwłocznego załatwienia reklamacji.
- W razie rozbieżności stanowisk stron, co do oceny jakości towaru, strony komisyjnie pobiorą próbę z zakwestionowanej partii towaru celem przekazania jej do badania. Pobranie próby i przekazanie jej do badania nie zwalnia Wykonawcy z dostarczenia Zamawiającemu towaru niepodlegającego zakwestionowaniu.
- Koszt badania próby, wydania orzeczenia, wymiany zakwestionowanej partii towaru ponosi strona, która niewłaściwie oceniła jakość towaru.
- Dostarczenie Zamawiającemu zamiennej partii towaru nie zwalnia Wykonawcy z wynagrodzenia szkód poniesionych przez Zamawiającego, a wynikających z otrzymania towaru niewłaściwej jakości.
- Towarem wadliwym jest towar nie spełniający wymogów określonych w 4 pkt 4 oraz mający braki, wady i uszkodzenia.
§ 6
Należność za wykonanie każdego zamówienia, o którym mowa w § 4 pkt 1 zostanie uregulowana przelewem w całości w ciągu 14 dni, po odbiorze ilościowym i jakościowym, na podstawie przedłożonej faktury.
§ 7
1. W przypadku nieterminowych lub niezgodnych pod względem asortymentu dostaw, a także istotnych odstępstw jakościowych, Zamawiający ma prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym bez prawa Wykonawcy do naliczenia odszkodowania.
2. Każda ze stron ma możliwość rozwiązania umowy z tytułu niewywiązywania się drugiej strony z warunków umowy.
§ 8
1. Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne w wysokości 2% wartości całego zamówienia w przypadku nie dotrzymania warunków, o których mowa w § 3, 4 i 5 niniejszej umowy.
2. Wykonawca nie będzie mógł zwolnić się od odpowiedzialności względem zamawiającego z powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez niego było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec Wykonawcy przez jego kooperantów.
§ 9
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 10
Wszystkie spory, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
§ 11
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
.....................................
Załącznik Nr 3
KLAUZULA INFORMACYJNA
Szanowni Państwo,
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WEuprzejmie informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole Publiczne nr 14 w Łomży, ul. H. Kołłątaja 8, 18-400 Łomża.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Marcin Wieczorek, e-mail: iod@przedszkole14.lomza.pl
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego na dostawę nabiału
- na podstawie Art. 6 ust 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016r. – jako niezbędne do wykonania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (Prawo zamówień publicznych).
- Odbiorcami danych osobowych będąwyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na mocy przepisów prawa, tj. Ustawa o finansach publicznych oraz Ustawa o dostępie do informacji publicznej.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu procesowi podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- 9. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- 10. Dane osobowe przechowywane będą do momentu zakończenia realizacji zamówienia publicznego, następnie zgodnie z przepisami o archiwizacji dokumentów przez okres 5 lat.
………………………………………….
/podpis Wykonawcy/
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Agnieszka Lesiecka |
Odpowiada: | Agnieszka Lesiecka |
Wytworzył: | Agnieszka Lesiecka |
Data ostatniej zmiany: | 2019-12-04 20:19:01 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 452 |