tel. 86 219 93 00
Biuletyn Informacji Publicznej
Przedszkole Publiczne nr 14
drukuj

Zapytanie ofertowe na dostawę pieczywa

Załącznik Nr 3

                                                                                                                                                                                 do Regulaminu

        

                                                                                     Łomża, dn. 15.12.2017r.

Znak sprawy: PP14.26.11.2017

 

Zaproszenie do złożenia oferty

 

Zamawiający: Przedszkole Publiczne Nr 14 z siedzibą w Łomży, ul. Kołłątaja 8, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do 30.000 EUR na DOSTAWĘ PIECZYWA  zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia

Termin wykonania zamówienia 01.01.2018 – 31.12.2018

Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.

Ofertę należy złożyć w kopercie opatrzonej opisem „oferta na DOSTAWĘ PIECZYWA” do dnia 28.12.2017r.  do godz. 14.00 w siedzibie Zamawiającego w Łomży przy ul. Kołłątaja 8. lub  przekazać drogą elektroniczną, na adres : przedszkole14lomza@gmail.com wpisując w temacie wiadomości  - oferta na DOSTAWĘ PIECZYWA

Informacji w zakresie zamówienia udziela: dyrektor, intendent

Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.

            Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona:

-  na stronie internetowej Zamawiającego  -  www.pp14.bip-lomza.pl w zakładce  

   Zamówienia publiczne  (Rok 2017),

 

 

……………………...............……….

(podpis osobyupoważnionej)

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Oświadczenie art.22
  3. Oświadczenie art.24 ustawy PZP
  4. Wzór umowy

Załącznik nr 1

Formularz ofertowy na dostawę pieczywa

do Przedszkola Publicznego nr 14 w Łomży

ul. Kołłątaja 8

na okres 01.01.2018r do 31.12.2018r.

 

 

 

lp

Opis przedmiotu zamówienia

jm

Szacunkowa ilość dostawy w okresie 01.01.2018-31.12.2018r

% marży jednostk asortym.

Cena jednostkowa netto zł

Wartość ogółem dostawy netto zł

podatek

 

Wartość ogółem dostawy brutto

VAT %

Kwota zł

1

Baton

szt

1509

 

 

 

 

 

 

2

Bułka grahamka

szt

2020

 

 

 

 

 

 

3

Bułka wieloziarnista

szt

130

 

 

 

 

 

 

4

Bułki kajzerki

szt

4570

 

 

 

 

 

 

5

Chałka zdobna

szt

453

 

 

 

 

 

 

6

Chleb baltonowski 

szt

1447

 

 

 

 

 

 

7

Chleb razowy

szt

914

 

 

 

 

 

 

 

                                                                            RAZEM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

………………………………

Podpis osoby upoważnionej

 

 

 

 

……………….                                                                                                        Załącznik nr 2

(pieczęć adresowa wykonawcy)

 

OŚWIADCZENIE

 

o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1

Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

 

 

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę

 

Pieczywa do Przedszkola Publicznego nr 14 w Łomży ul. Kołłątaja8

 

ja/my* niżej podpisany/i*…………………………………………………………

 

reprezentując Firmę………………………………………………………………

w imieniu swoim oraz reprezentowanej Firmy oświadczam/my*, że spełniamy warunki dotyczące :

5.posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej zamówieniem,

6. posiadania wiedzy i doświadczenia,

7. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  wykonywania zamówienia,

8. sytuacji ekonomicznej i finansowej

 

 

(*niepotrzebne skreślić)

 

 

……………………..                                                                                                   ……………………………

(miejscowość i data)                                                     (podpisano imię i nazwisko osoby upoważnionej

 

 

 

 

……………………                                                                                                           Załącznik  nr 3

(pieczęć adresowa Wykonawcy)

 

 

Oświadczenie

 

o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1

 

Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

 

 

            Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  prowadzonego w trybie zaproszenia do złożenia oferty na  dostawę pieczywa do  Przedszkola Publicznego nr 14 w Łomży, ul Kołłątaja 8

oświadczam/my*, że podmiot ,który reprezentuję/my* nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2013r.,poz.907 z pózn. zm.)

 

*(niepotrzebne  skreślić)

………………………….                                                                                                    …………………………

(miejscowość i data)                                                   ( podpisano imię i nazwisko osoby upoważnionej)

 

 

Załącznik Nr 4

 

Umowa Nr …… / 2017

 

Zawarta dnia .....................................................  pomiędzy:

Przedszkolem Publicznym Nr 14 w Łomży, ul. Kołłątaja 8, 18-400 Łomża, reprezentowaną przez dyrektora Grażynę Kowalewską zwanego w dalszej części

Zamawiającym

a

......................................................................................................................................................

Ul. ................................................................................................................................................

NIP: ..................................................................

Reprezentowaną przez:

......................................................................................................................................................

Zwanym w dalszej części Wykonawcą

 

O następującej treści:

 

§ 1

 

  1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do Przedszkola Publicznego Nr 14 w Łomży ...............................................................................................................................................

Na podstawie zamówień składanych każdorazowo w oparciu o wykaz stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej umowy.

  1. Zamawiający zastrzega sobie, że ogólna ilość zamawianego asortymentu,
    a tym samym wartość w okresie trwania umowy może ulec zmianie na plus lub minus w zależności od bieżących potrzeb wynikających z opracowywanych jadłospisów oraz możliwości finansowych Zamawiającego.

 

§ 2

 

Umowa została zawarta na okres od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.

 

§ 3

 

  1. Należność za dostarczane produkty zgodna będzie z cenami zawartymi w Formularzu ofertowym – załącznik Nr 1 Do niniejszej umowy. Szacuje się, że wartość dostaw w okresie 10 miesięcy wyniesie plus minus
    .......................................  zł brutto (słownie: ......................................................................

........................................................................................................................................... ).

  1. Ceny jednostkowe mogą podlegać zmianie tylko na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego nie wcześniej niż 3 miesiące po podpisaniu umowy:

a. w wysokości nie większej niż wahania cen rynkowych,

 b. w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

3.    Zmiana będzie dokonywana poprzez złożenie przez jedną ze stron wniosku wraz z

 udokumentowaniem konieczności zmiany ceny z dwutygodniowym wyprzedzeniem dla  przeprowadzenia rokowań. Udokumentowanie musi zawierać uzasadnienie zmiany ceny.

 

4.    Zmiana cen może nastąpić po podpisaniu przez obie strony aneksu do umowy.

 

§ 4

 

  1. Dostawy będą realizowane przez 10 miesięcy na podstawie zleceń Zamawiającego faksem lub telefonicznie. Zamawiający w zleceniu wskaże zamawiane produkty oraz ich ilość.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamówiony towar od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 600 do 800.
  3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar własnym transportem na swój koszt do Przedszkola Publicznego  Nr 14 w Łomży, ul. Kołłątaja 8.
    Do odbioru dostarczanego towaru pod względem ilościowym i jakościowym ze strony Zamawiającego upoważniony jest intendent lub kucharka.
  4. Wykonawca gwarantuje jakość dostarczanych artykułów zgodną
    z obowiązującymi normami, pełnowartościowych i świeżych. Ponadto, zobowiązany jest wydać na żądanie Zamawiającego dokumenty atestacyjne produktów, jeśli takich udzielił producent.
  5. Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw i bierze na siebie skutki wynikające z nie wywiązywania się z niniejszej umowy.

 

§ 5

 

  1. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania towaru w sposób zwyczajowo przyjęty w ciągu 2 godzin od chwili jego przyjęcia.
  2. W przypadku zakwestionowania jakości dostarczonego towaru przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego zastąpienia zakwestionowanej partii dostawy towarem niepodlegającym zakwestionowaniu.
  3. W przypadku ujawnienia przez Zamawiającego w czasie magazynowania ukrytej wady jakościowej towaru Zamawiający skorzysta z przysługującego mu prawa do reklamowania u Wykonawcy zakwestionowanej partii towaru.
  4. Wykonawca po otrzymaniu wiadomości o wykryciu wady i zareklamowaniu partii dostawy zobowiązany jest do niezwłocznego załatwienia reklamacji.
  5. W razie rozbieżności stanowisk stron, co do oceny jakości towaru, strony komisyjnie pobiorą próbę z zakwestionowanej partii towaru celem przekazania jej do badania. Pobranie próby i przekazanie jej do badania nie zwalnia Wykonawcy z dostarczenia Zamawiającemu towaru niepodlegającego zakwestionowaniu.
  6. Koszt badania próby, wydania orzeczenia, wymiany zakwestionowanej partii towaru ponosi strona, która niewłaściwie oceniła jakość towaru.
  7. Dostarczenie Zamawiającemu zamiennej partii towaru nie zwalnia Wykonawcy z wynagrodzenia szkód poniesionych przez Zamawiającego, a wynikających z otrzymania towaru niewłaściwej jakości.
  8. Towarem wadliwym jest towar nie spełniający wymogów określonych w   4 pkt 4 oraz mający braki, wady i uszkodzenia.

 

§ 6

 

Należność za wykonanie każdego zamówienia, o którym mowa w § 4 pkt 1 zostanie uregulowana przelewem w całości w ciągu 14 dni, po odbiorze ilościowym i jakościowym, na podstawie przedłożonej faktury.

 

 

 

§ 7

 

1. W przypadku nieterminowych lub niezgodnych pod względem asortymentu dostaw, a także istotnych odstępstw jakościowych, Zamawiający ma prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym bez prawa Wykonawcy do naliczenia odszkodowania.

2. Każda ze stron ma możliwość rozwiązania umowy z tytułu niewywiązywania się drugiej strony z warunków umowy.

 

§ 8

 

1. Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne w wysokości 2% wartości całego zamówienia w przypadku nie dotrzymania warunków, o których mowa w § 3, 4 i 5   niniejszej umowy.

2. Wykonawca nie będzie mógł zwolnić się od odpowiedzialności względem zamawiającego z powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez niego było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec Wykonawcy przez jego kooperantów.

 

§ 9

 

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§ 10

 

Wszystkie spory, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

 

 

§ 11

 

Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

 

 

 

          ZAMAWIAJĄCY                                                          WYKONAWCA

 

 

 

          .....................................                                                                                               

 

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Agnieszka Lesiecka
Odpowiada:Agnieszka Lesiecka
Wytworzył:Agnieszka Lesiecka
Data ostatniej zmiany:2017-12-15 10:18:46

Archiwum

Data Autor
2017-12-15 10:03 Agnieszka Lesiecka zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1198