Zapytanie ofertowe na dostawę pieczywa
Załącznik Nr 3
do Regulaminu
Łomża, dn. 15.12.2017r.
Znak sprawy: PP14.26.11.2017
Zaproszenie do złożenia oferty
Zamawiający: Przedszkole Publiczne Nr 14 z siedzibą w Łomży, ul. Kołłątaja 8, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do 30.000 EUR na DOSTAWĘ PIECZYWA zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia
Termin wykonania zamówienia 01.01.2018 – 31.12.2018
Zamawiający informuje jednocześnie, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
Ofertę należy złożyć w kopercie opatrzonej opisem „oferta na DOSTAWĘ PIECZYWA” do dnia 28.12.2017r. do godz. 14.00 w siedzibie Zamawiającego w Łomży przy ul. Kołłątaja 8. lub przekazać drogą elektroniczną, na adres : przedszkole14lomza@gmail.com wpisując w temacie wiadomości - oferta na DOSTAWĘ PIECZYWA
Informacji w zakresie zamówienia udziela: dyrektor, intendent
Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona:
- na stronie internetowej Zamawiającego - www.pp14.bip-lomza.pl w zakładce
Zamówienia publiczne (Rok 2017),
……………………...............……….
(podpis osobyupoważnionej)
Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie art.22
- Oświadczenie art.24 ustawy PZP
- Wzór umowy
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy na dostawę pieczywa
do Przedszkola Publicznego nr 14 w Łomży
ul. Kołłątaja 8
na okres 01.01.2018r do 31.12.2018r.
|
lp |
Opis przedmiotu zamówienia |
jm |
Szacunkowa ilość dostawy w okresie 01.01.2018-31.12.2018r |
% marży jednostk asortym. |
Cena jednostkowa netto zł |
Wartość ogółem dostawy netto zł |
podatek |
Wartość ogółem dostawy brutto |
|
|
VAT % |
Kwota zł |
||||||||
|
1 |
Baton |
szt |
1509 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Bułka grahamka |
szt |
2020 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Bułka wieloziarnista |
szt |
130 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Bułki kajzerki |
szt |
4570 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Chałka zdobna |
szt |
453 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Chleb baltonowski |
szt |
1447 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Chleb razowy |
szt |
914 |
|
|
|
|
|
|
|
|
RAZEM |
|
|
|
|
||||
………………………………
Podpis osoby upoważnionej
………………. Załącznik nr 2
(pieczęć adresowa wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1
Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę
Pieczywa do Przedszkola Publicznego nr 14 w Łomży ul. Kołłątaja8
ja/my* niżej podpisany/i*…………………………………………………………
reprezentując Firmę………………………………………………………………
w imieniu swoim oraz reprezentowanej Firmy oświadczam/my*, że spełniamy warunki dotyczące :
5.posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej zamówieniem,
6. posiadania wiedzy i doświadczenia,
7. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
8. sytuacji ekonomicznej i finansowej
(*niepotrzebne skreślić)
…………………….. ……………………………
(miejscowość i data) (podpisano imię i nazwisko osoby upoważnionej
…………………… Załącznik nr 3
(pieczęć adresowa Wykonawcy)
Oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1
Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zaproszenia do złożenia oferty na dostawę pieczywa do Przedszkola Publicznego nr 14 w Łomży, ul Kołłątaja 8
oświadczam/my*, że podmiot ,który reprezentuję/my* nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2013r.,poz.907 z pózn. zm.)
*(niepotrzebne skreślić)
…………………………. …………………………
(miejscowość i data) ( podpisano imię i nazwisko osoby upoważnionej)
Załącznik Nr 4
Umowa Nr …… / 2017
Zawarta dnia ..................................................... pomiędzy:
Przedszkolem Publicznym Nr 14 w Łomży, ul. Kołłątaja 8, 18-400 Łomża, reprezentowaną przez dyrektora Grażynę Kowalewską zwanego w dalszej części
Zamawiającym
a
......................................................................................................................................................
Ul. ................................................................................................................................................
NIP: ..................................................................
Reprezentowaną przez:
......................................................................................................................................................
Zwanym w dalszej części Wykonawcą
O następującej treści:
§ 1
- Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do Przedszkola Publicznego Nr 14 w Łomży ...............................................................................................................................................
Na podstawie zamówień składanych każdorazowo w oparciu o wykaz stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie, że ogólna ilość zamawianego asortymentu,
a tym samym wartość w okresie trwania umowy może ulec zmianie na plus lub minus w zależności od bieżących potrzeb wynikających z opracowywanych jadłospisów oraz możliwości finansowych Zamawiającego.
§ 2
Umowa została zawarta na okres od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.
§ 3
- Należność za dostarczane produkty zgodna będzie z cenami zawartymi w Formularzu ofertowym – załącznik Nr 1 Do niniejszej umowy. Szacuje się, że wartość dostaw w okresie 10 miesięcy wyniesie plus minus
....................................... zł brutto (słownie: ......................................................................
........................................................................................................................................... ).
- Ceny jednostkowe mogą podlegać zmianie tylko na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego nie wcześniej niż 3 miesiące po podpisaniu umowy:
a. w wysokości nie większej niż wahania cen rynkowych,
b. w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Zmiana będzie dokonywana poprzez złożenie przez jedną ze stron wniosku wraz z
udokumentowaniem konieczności zmiany ceny z dwutygodniowym wyprzedzeniem dla przeprowadzenia rokowań. Udokumentowanie musi zawierać uzasadnienie zmiany ceny.
4. Zmiana cen może nastąpić po podpisaniu przez obie strony aneksu do umowy.
§ 4
- Dostawy będą realizowane przez 10 miesięcy na podstawie zleceń Zamawiającego faksem lub telefonicznie. Zamawiający w zleceniu wskaże zamawiane produkty oraz ich ilość.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamówiony towar od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 600 do 800.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar własnym transportem na swój koszt do Przedszkola Publicznego Nr 14 w Łomży, ul. Kołłątaja 8.
Do odbioru dostarczanego towaru pod względem ilościowym i jakościowym ze strony Zamawiającego upoważniony jest intendent lub kucharka. - Wykonawca gwarantuje jakość dostarczanych artykułów zgodną
z obowiązującymi normami, pełnowartościowych i świeżych. Ponadto, zobowiązany jest wydać na żądanie Zamawiającego dokumenty atestacyjne produktów, jeśli takich udzielił producent. - Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw i bierze na siebie skutki wynikające z nie wywiązywania się z niniejszej umowy.
§ 5
- Zamawiający zobowiązuje się do zbadania towaru w sposób zwyczajowo przyjęty w ciągu 2 godzin od chwili jego przyjęcia.
- W przypadku zakwestionowania jakości dostarczonego towaru przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego zastąpienia zakwestionowanej partii dostawy towarem niepodlegającym zakwestionowaniu.
- W przypadku ujawnienia przez Zamawiającego w czasie magazynowania ukrytej wady jakościowej towaru Zamawiający skorzysta z przysługującego mu prawa do reklamowania u Wykonawcy zakwestionowanej partii towaru.
- Wykonawca po otrzymaniu wiadomości o wykryciu wady i zareklamowaniu partii dostawy zobowiązany jest do niezwłocznego załatwienia reklamacji.
- W razie rozbieżności stanowisk stron, co do oceny jakości towaru, strony komisyjnie pobiorą próbę z zakwestionowanej partii towaru celem przekazania jej do badania. Pobranie próby i przekazanie jej do badania nie zwalnia Wykonawcy z dostarczenia Zamawiającemu towaru niepodlegającego zakwestionowaniu.
- Koszt badania próby, wydania orzeczenia, wymiany zakwestionowanej partii towaru ponosi strona, która niewłaściwie oceniła jakość towaru.
- Dostarczenie Zamawiającemu zamiennej partii towaru nie zwalnia Wykonawcy z wynagrodzenia szkód poniesionych przez Zamawiającego, a wynikających z otrzymania towaru niewłaściwej jakości.
- Towarem wadliwym jest towar nie spełniający wymogów określonych w 4 pkt 4 oraz mający braki, wady i uszkodzenia.
§ 6
Należność za wykonanie każdego zamówienia, o którym mowa w § 4 pkt 1 zostanie uregulowana przelewem w całości w ciągu 14 dni, po odbiorze ilościowym i jakościowym, na podstawie przedłożonej faktury.
§ 7
1. W przypadku nieterminowych lub niezgodnych pod względem asortymentu dostaw, a także istotnych odstępstw jakościowych, Zamawiający ma prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym bez prawa Wykonawcy do naliczenia odszkodowania.
2. Każda ze stron ma możliwość rozwiązania umowy z tytułu niewywiązywania się drugiej strony z warunków umowy.
§ 8
1. Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne w wysokości 2% wartości całego zamówienia w przypadku nie dotrzymania warunków, o których mowa w § 3, 4 i 5 niniejszej umowy.
2. Wykonawca nie będzie mógł zwolnić się od odpowiedzialności względem zamawiającego z powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez niego było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec Wykonawcy przez jego kooperantów.
§ 9
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 10
Wszystkie spory, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
§ 11
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
.....................................
Osoby odpowiedzialne
| Autor: | Agnieszka Lesiecka |
| Odpowiada: | Agnieszka Lesiecka |
| Wytworzył: | Agnieszka Lesiecka |
| Data ostatniej zmiany: | 2017-12-15 10:18:46 |
Archiwum
| Data | Autor | |
| 2017-12-15 10:03 | Agnieszka Lesiecka | zobacz |
Statystyki
| Odwiedzin na stronie: | 1198 |