tel. 000 000 000
Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Broniewskiego
drukuj

Archwium - specjalista ds. kadr

SP2Ł.111.2.2024

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Łomży, ul Piękna 2 ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze –specjalista ds. kadr

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • kandydat nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  • wykształcenie średnie lub wyższe o profilu administracyjnym,
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata,
  • znajomość przepisów oświatowych i samorządowych,
  • znajomość przepisów Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy,
  • znajomość kpa,
  • znajomość programów: „Kadry”,”i-Arkusz”
  • znajomość obsługi Systemu Informacji Oświatowej,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, znajomość programów WORD i EXEL, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • komunikatywność, umiejętność współpracy, sumienność, umiejętność podejmowania decyzji.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje m. in.:
  • prowadzenie spraw kadrowych:

prowadzenie wymaganej dokumentacji pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych

związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym

w szczególności :

  1. a) prowadzenie teczek akt osobowych pracowników ,
  2. b) prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych i ich wykorzystania  , urlopów  z tyt. opieki nad  dzieckiem ,urlopów bezpłatnych,   okolicznościowych, zdrowotnych.
  3. c) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich wszystkich pracowników,     
  4. d) prowadzenie indywidualnych kart czasu pracy dla pracowników niepedagogicznych.
  5. e) sporządzanie zestawień czasu pracy pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych.
  6. f) przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą warunków pracy bądź płacy

 

 

  • wprowadzanie danych do SIO w zakresie spraw kadrowych,
  • Prowadzenie ewidencji wykazów : wynagrodzeń , dodatku motywacyjnego, wychowawczego, opiekunów stażu,
  • Organizowanie i wykorzystanie  stanowiska pracy w sposób gwarantujący ochronę baz danych,
  • Opracowywanie i uaktualnianie zakresów czynności pracowników administracji i obsługi we współpracy z głównym specjalistą,
  • Sporządzanie sprawozdań, Z-05,
  • Sporządzanie list płac wynagrodzeń pracowników,

 

  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
  • kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku specjalista ds. kadr,
  • kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
  • oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2018 r. poz. 1000).

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • Praca na w/w stanowisku nie jest narażona na występowanie szkodliwych warunków pracy, natomiast występują uciążliwe warunki pracy (praca przy komputerze).
  • Praca w budynku szkoły.
  • Praca w podstawowym systemie czasu pracy. Co do zasady czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę  i przeciętnie 20 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy.
  • Umowa o pracę w wymiarze 1/2 pełnego etatu.
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w  miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Łomży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 1%.

 

  1. 7. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
  • Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Łomży, ul. Piękna 2 18-400 Łomża.
  • Oferty musza znajdować się w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Łomży”.
  • Termin składania ofert: do dnia 17 czerwca 2024 r. do godz. 1000. Decyduje data wpływu oferty do sekretariatu szkoły.
  • Oferty, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Informacje dodatkowe

O terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip-lomza.pl/sp2/.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Szkole Podstawowej nr 2 im. Wł. Broniewskiego   w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w szkole przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu,           w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.

Łomża, dnia 03.06.2024 r.                  

Dyrektor szkoły

Jolanta Kowalewska

Osoby odpowiedzialne

Autor:Jolanta Piaścik
Odpowiada:Jolanta Piaścik
Wytworzył:Jolanta Piaścik
Data ostatniej zmiany:2024-06-03 13:19:12
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 112