Wolne stanowisko głównego księgowego w Przedszkolu Publicznym nr 5
Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 5 w Łomży - ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze- Główny księgowy- 1/2 etatu
Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 5 w Łomży.
na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022r., poz. 530 ) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.
- określenie stanowiska urzędniczego:
Główny księgowy – 1/2 etatu
- Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:
- Niezbędne (obligatoryjne - podlegające ocenie w ramach wstępnej selekcji kandydatów):
- wykształcenie:- spełnia jeden z poniższych warunków:
- a) ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- b) ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- c) jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
- znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, prawa zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, sprawozdawczości budżetowej, Kodeksu Pracy.
- biegła obsługa komputera i systemów informatycznych oraz urządzeń biurowych,
- obywatelstwo polskie
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- Dodatkowe: (preferowane - podlegające ocenie końcowej selekcji kandydatów):
- biegła znajomość programu sjo BESTIA do sporządzania sprawozdawczości budżetowej,
- znajomość obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej,
- umiejętność wykonywania sprawozdań, opracowań, planów finansowych,
- znajomość programu finansowo-księgowego Progman Finanse DDJ
- program Płatnik, Progman Płace
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność szybkiego i samodzielnego podejmowania decyzji, sumienność, terminowość, odpowiedzialność.
III. Wykaz zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości jednostki,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli: m. in. w zakresie zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- prowadzenie syntetyki i analityki wydatków i kosztów,
- nadzór nad prawidłowością prowadzenia i rozliczenia żywienia,
- nadzór , kontrola i rozliczanie inwentaryzacji
- opracowywanie budżetów i sporządzanie planów finansowych,
- przygotowywanie wniosków o zmianach w budżecie,
- nadzorowanie właściwego przebiegu operacji gospodarczych,
- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny finansowo-budżetowej,
- gospodarowanie środkami funduszu płac,
- dokonywanie wydatków w ramach posiadanych dochodów,
- sporządzanie i przedkładanie obowiązującej sprawozdawczości,
- rozliczanie remontów,
- kontrolowanie legalności dokumentów dotyczących wykonania budżetu oraz jego zmian, podpisywanie: przelewów, umów o roboty, dostawy i usługi, wezwań do zapłaty, list płac i innych dokumentów wynikających z przepisów rachunkowości oraz dokumentów wg upoważnienia dyrektora,
- zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez jednostkę,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
- kontrola gospodarki magazynowej
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- Jest to stanowisko urzędnicze. Miejscem wykonywania pracy jest siedziba Przedszkola Publicznego nr 5 w Łomży ul. Sikorskiego 216
- Umowa o pracę w wymiarze 1/2 etatu. Praca w wymiarze 4 godzin dziennie od poniedziałku do piątku.
- Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 2%.
- Warunkiem rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów:
- list motywacyjny,
- Currculum Vitae (CV);
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
- kserokopie świadectw z poprzednich miejsc pracy oraz - w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie z obecnego zakładu pracy, potwierdzających wymagany staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, opinie, referencje.
W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełnia wymogów formalnych Zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Przedszkole Publiczne nr 5 w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Sikorskiego 216.
Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem ,,Oferta Pracy: ,,Główny księgowy"
Termin składania ofert: do dnia 01.12.2022r do godz. 15:00 - decyduje data wpływu oferty do przedszkola.
Aplikacje, które wpłyną do Przedszkola Publicznego nr 5 w Łomży po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
VIII. Informacje dodatkowe:
W okresie do 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Przedszkola Publicznego nr 5 w Łomży.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Przedszkolu Publicznym nr 5 w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w Przedszkolu Publicznym nr 5 w Łomży przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wynikach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji udziela Dyrektor Przedszkola Publicznego Nr 5
tel. (086)218 22 36.