drukuj
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 10 im Jana Pawła II w Łomży
Numer referencyjny: SP10-ZP/340/1/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Roboty budowlane i elektryczne w zakresie: I piętro seg. D: - korytarz z zakamarkiem – demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, likwidacja zabudowy po starej wentylacji mechanicznej, uzupełnienie podłogi – wykładzina winylowa, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., obudowa naroży z desek lakierowanych –wejście do korytarza od seg. „B”, montaż dzwonka szkolnego z instalacją. - sala 101 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, likwidacja zabudowy po starej wentylacji mechanicznej, uzupełnienie podłogi – wykładzina winylowa, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna (półmat ) do wys. 200cm. - sala 107 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm. - sala 108 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm. - klatka schodowa - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna (półmat ) do wys. 200cm., malowanie balustrady, wymiana pochwytu, montaż drabinki – stopni do wyłazu dachowego, szlifowanie schodów i podestów klatki schodowej. II piętro seg. B - korytarz - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., wykonanie zabezpieczenia (kraty) od balustrady do sufitu na II piętrze klatki schodowej przy sali 204. - klatka schodowa (przy wejściu głównym od piwnicy do II piętra) - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, likwidacja desek odbojowych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., malowanie balustrady, ułożenie terakoty na schodach i podestach klatki schodowej, wykonanie narożników z desek lakierowanych na każdej kondygnacji (wys. do podciągu). I pięto seg. C - sala 132 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., rozbiórka starej podłogi z płytek PCV, położenie wykładziny - winylowa. - gabinet 131 demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, rozbiórka starej podłogi, ułożenie nowej – panele, ułożenie glazury, montaż nowej umywalki z szafką, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów. - sala 127 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., rozbiórka starej podłogi z płytek PCV, położenie wykładziny – winylowa. - sala 128 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., rozbiórka starej podłogi z płytek PCV, położenie wykładziny - winylowa. - sala 133 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., rozbiórka starej podłogi z płytek PCV, położenie wykładziny - winylowa. - sala 130 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., rozbiórka starej podłogi z płytek PCV, położenie wykładziny - winylowa. - sala 021 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., rozbiórka starej podłogi z płytek PCV, położenie wykładziny - winylowa.
II.5) Główny kod CPV: 45311000-0
Dodatkowe kody CPV:45311200-2, 45432110-8, 45442000-7, 45442100-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 328491.48
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przewidywane uzupełnienie zamówienia do kwoty 70000zł
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
Powrót
Archwium - 20.04.2017_69716_roboty budowlane
Ogłoszenie nr 69716 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Łomża: Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 10 im Jana Pawła II w Łomży
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Jana Pawła II, krajowy numer identyfikacyjny 45010807400000, ul. ul. Niemcewicza 17, 18400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 189 010, e-mail sekretariat@sp10lomza.pl, faks 862 189 010.
Adres strony internetowej (URL): http://www.sp10.lomza.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.sp10.lomza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.sp10.biplomza.pl
http://www.sp10.biplomza.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.sp10.biplomza.pl
http://www.sp10.biplomza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pocztą
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście
Adres:
Szkoła Podstawowa Nr 10 im Jana Pawła II w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Niemcewicza 17, (sekretariat )
tak
Inny sposób:
pocztą
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście
Adres:
Szkoła Podstawowa Nr 10 im Jana Pawła II w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Niemcewicza 17, (sekretariat )
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 10 im Jana Pawła II w Łomży
Numer referencyjny: SP10-ZP/340/1/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Roboty budowlane i elektryczne w zakresie: I piętro seg. D: - korytarz z zakamarkiem – demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, likwidacja zabudowy po starej wentylacji mechanicznej, uzupełnienie podłogi – wykładzina winylowa, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., obudowa naroży z desek lakierowanych –wejście do korytarza od seg. „B”, montaż dzwonka szkolnego z instalacją. - sala 101 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, likwidacja zabudowy po starej wentylacji mechanicznej, uzupełnienie podłogi – wykładzina winylowa, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna (półmat ) do wys. 200cm. - sala 107 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm. - sala 108 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm. - klatka schodowa - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna (półmat ) do wys. 200cm., malowanie balustrady, wymiana pochwytu, montaż drabinki – stopni do wyłazu dachowego, szlifowanie schodów i podestów klatki schodowej. II piętro seg. B - korytarz - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., wykonanie zabezpieczenia (kraty) od balustrady do sufitu na II piętrze klatki schodowej przy sali 204. - klatka schodowa (przy wejściu głównym od piwnicy do II piętra) - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, likwidacja desek odbojowych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., malowanie balustrady, ułożenie terakoty na schodach i podestach klatki schodowej, wykonanie narożników z desek lakierowanych na każdej kondygnacji (wys. do podciągu). I pięto seg. C - sala 132 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., rozbiórka starej podłogi z płytek PCV, położenie wykładziny - winylowa. - gabinet 131 demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, rozbiórka starej podłogi, ułożenie nowej – panele, ułożenie glazury, montaż nowej umywalki z szafką, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów. - sala 127 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., rozbiórka starej podłogi z płytek PCV, położenie wykładziny – winylowa. - sala 128 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., rozbiórka starej podłogi z płytek PCV, położenie wykładziny - winylowa. - sala 133 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., rozbiórka starej podłogi z płytek PCV, położenie wykładziny - winylowa. - sala 130 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., rozbiórka starej podłogi z płytek PCV, położenie wykładziny - winylowa. - sala 021 - demontaż starych opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych z wymianą przewodów elektrycznych, szpachlowanie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów – lamperia olejna ( półmat ) do wys. 200cm., rozbiórka starej podłogi z płytek PCV, położenie wykładziny - winylowa.
II.5) Główny kod CPV: 45311000-0
Dodatkowe kody CPV:45311200-2, 45432110-8, 45442000-7, 45442100-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 328491.48
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przewidywane uzupełnienie zamówienia do kwoty 70000zł
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 19/06/2017 data zakończenia: 18/08/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wg siwz
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: wg siwz
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wg siwz
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA Określenie warunków: wg siwz
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: wg siwz
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wg siwz
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
wg siwz
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wg siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP wg siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
wg siwz
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony inte
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Okres gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony inte
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Siwik Krzysztof |
Odpowiada: | Siwik Krzysztof |
Wytworzył: | Siwik Krzysztof |
Data ostatniej zmiany: | 2017-11-02 11:43:18 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1864 |