Archwium - Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu Biuletyn Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łomży

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łomży zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łomży.

Data publikacji strony internetowej: 2016-12-28.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-28.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

Deklarację sporządzono dnia 2022.03.26 na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Informatyka Partnerstwo Handel Jacek Kulka.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Osobą kontaktową jest Paulina Cwalina. W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt pod adresem mailowym pcwalina@mosir.lomza.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 784 001 467. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

I. Park wodny – ul. Wyszyńskiego 15, 18-400 Łomża

1. Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary ochrony.

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.

4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. W przypadku braku takiej możliwości, taką informację także należy zawrzeć.

 

II. Pływalnia – ul. Niemcewicza 17a, 18-400 Łomża

1. Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary ochrony.

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.

4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. W przypadku braku takiej możliwości, taką informację także należy zawrzeć.

 

III. Stadion – ul. Zjazd 18, 18-400 Łomża

1. Opis dostępności wejścia do budynku.

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

3. Opis dostosowań.

4. Informacja o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu.

7. Informacje dodatkowe.

 

IV. Boiska, korty tenisowe – ul. Zjazd 18, 18-400 Łomża

1. Opis dostępności wejścia do budynku Stadionu.

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

3. Opis dostosowań.

4. Informacja o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu.

7. Informacje dodatkowe.

 

V. Port Łomża, tereny sportowo-rekreacyjne nad Narwią – ul. Żydowska 10, 18-400 Łomża

Budynek kapitanatu jest obiektem sezonowym działającym od 1-go maja do 31-go października. Posiada jedną kondygnację parterową, w której mieści się punkt obsługi klientów. Do budynku prowadzą drzwi, które są odpowiedniej szerokości dla osób poruszających się na wózkach.

1. Opis dostępności wejścia do budynku.

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

3. Opis dostosowań.

4. Informacja o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

 

VI. Hostel – ul. Zjazd 18, 18-400 Łomża

Budynek Hostelu nie jest obiektem dostosowanym do obsługi osób ze specjalnymi potrzebami. Jest budynkiem dwukondygnacyjnym.

1. Opis dostępności wejścia do budynku.

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

3. Opis dostosowań.

4. Informacja o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

 

 

Deklaracja dostępności serwisu Biuletyn Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łomży

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łomży zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łomży.

Data publikacji strony internetowej: 2016-12-28.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-28.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

Deklarację sporządzono dnia 2021.03.26 na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Informatyka Partnerstwo Handel Jacek Kulka.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Osobą kontaktową jest Paulina Cwalina. W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt pod adresem mailowym pcwalina@mosir.lomza.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 784 001 467. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

I. Park wodny – ul. Wyszyńskiego 15, 18-400 Łomża

1. Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary ochrony.

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.

4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. W przypadku braku takiej możliwości, taką informację także należy zawrzeć.

 

II. Pływalnia – ul. Niemcewicza 17a, 18-400 Łomża

1. Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary ochrony.

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.

4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. W przypadku braku takiej możliwości, taką informację także należy zawrzeć.

 

III. Stadion – ul. Zjazd 18, 18-400 Łomża

1. Opis dostępności wejścia do budynku.

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

3. Opis dostosowań.

4. Informacja o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu.

7. Informacje dodatkowe.

 

IV. Boiska, korty tenisowe – ul. Zjazd 18, 18-400 Łomża

1. Opis dostępności wejścia do budynku Stadionu.

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

3. Opis dostosowań.

4. Informacja o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu.

7. Informacje dodatkowe.

 

V. Port Łomża, tereny sportowo-rekreacyjne nad Narwią – ul. Żydowska 10, 18-400 Łomża

Budynek kapitanatu jest obiektem sezonowym działającym od 1-go maja do 31-go października. Posiada jedną kondygnację parterową, w której mieści się punkt obsługi klientów. Do budynku prowadzą drzwi, które są odpowiedniej szerokości dla osób poruszających się na wózkach.

1. Opis dostępności wejścia do budynku.

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

3. Opis dostosowań.

4. Informacja o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

 

VI. Hostel – ul. Zjazd 18, 18-400 Łomża

Budynek Hostelu nie jest obiektem dostosowanym do obsługi osób ze specjalnymi potrzebami. Jest budynkiem dwukondygnacyjnym.

1. Opis dostępności wejścia do budynku.

2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

3. Opis dostosowań.

4. Informacja o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2021 – 2022

Osoby odpowiedzialne

Autor:-
Odpowiada:-
Wytworzył:Anna Męczkowska
Data ostatniej zmiany:2022-07-25 09:38:07

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 1224