Archwium - Główna

ROZDZIAŁ I

STRUKTURA ORGANIZACYJNA MDK - DŚT

W skład MDK - DŚT wchodzą następujące jednostki organizacyjne:
1. Dział Edukacji Kulturalnej i Organizacji Imprez
2. Dział Finansowo-księgowy,
3. Specjalista do spraw osobowych,
4. Dział Administracyjno-gospodarczy,

Całokształtem struktury MDK - DŚT kieruje Dyrektor, któremu bezpośrednio podlegają: Główny Księgowy, Kierownicy działów, Specjalista do spraw osobowych.  W czasie nieobecności Dyrektora jego obowiązki pełni wyznaczony Kierownik Działu we współpracy z Głównym Księgowym.


ROZDZIAŁ II

ZADANIA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH MDK - DŚT

1. DZIAŁ EDUKACJI KULTURALNEJ I ORGANIZACJI IMPREZ
Podstawowym zadaniem działu jest edukacja dzieci i młodzieży w zakresie muzyki, tańca, teatru plastyki, literatury i innych form działalności artystycznej, prezentacja i popularyzacja wszelkich, wartościowych form sztuki oraz współtworzenie i promocja kultury lokalnej.
W szczególności do zadań działu należy:


2. DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY
Działem kieruje Główny Księgowy i bezpośrednio odpowiada za prawidłowe prowadzenie gospodarki finansowej MDK - DŚT.
Do zadań działu należy całkowita obsługa finansowo-księgowa działalności MDK - DŚT, w tym :


3. SPECJALISTA DO SPRAW OSOBOWYCH
Głównym zadaniem specjalisty ds. osobowych jest prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników zatrudnionych w MDK - DŚT , nadzorowanie ewidencji czasu pracy oraz współpraca z działem księgowości oraz kierownikami działów w sprawach płacowych i socjalnych.


4. DZIAŁ ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY
Ogólnym zadaniem działu jest administrowanie obiektami i majątkiem MDK -DŚT, a w szczególności:



ROZDZIAŁ III


ZASADY ORGANIZACJI PRACY MDK - DŚT


1. Dyrektor bezpośrednio nadzoruje działalność kierowników działów oraz samodzielnych stanowisk.
2. Dyrektor podpisuje i zatwierdza:

3. W przypadku nieobecności dyrektora upoważnienia określone w punktach 1 i 2 przysługują wyznaczonemu zastępcy i ponosi on odpowiedzialność za podejmowane decyzje.
4. Dokumenty przedkładane dyrektorowi do podpisu, mające charakter planów, sprawozdań, opracowań powinny posiadać podpis pracownika opracowującego przedkładany materiał.
5. Dokumenty dotyczące urlopów, zwolnień, wynajmów powinny być podpisane przez pracownika i parafowane przez właściwego kierownika działu.
6. W MDK - DŚT obowiązuje zatwierdzony regulamin obiegu dokumentów
7. Działy i sekcje wykonują zadania określone w niniejszym regulaminie oraz zadania zlecone przez dyrektora, będące w kompetencji działu.
8. Wszystkie jednostki organizacyjne obowiązuje zasada wzajemnej współpracy przy wykonywaniu zadań. Koordynację pracy podejmuje każdorazowo kierownik jednostki odpowiedzialnej za wykonanie zadania lub osoba bezpośrednio odpowiedzialna wyznaczona przez dyrektora.
9. Kierownik jednostki odpowiada za:

10. Spory kompetencyjne między jednostkami rozstrzyga dyrektor.



ROZDZIAŁ IV

OBOWIĄZKI PRACOWNIKÓW


1. Obowiązki pracowników wobec instytucji są następujące:


2. Pracownicy powinni znać całokształt spraw związanych z pracą jednostki organizacyjnej oraz powinni wykazywać autentyczne zainteresowanie działalnością instytucji i zaangażowanie  w realizację postawionych zadań.




Łomża 28 kwietnia 2006 r.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Zuzga Anna
Data ostatniej zmiany:2012-03-05 14:40:00

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 2832